OTP a lansat doua emisiuni de obligatiuni cu o valoare totala de aproape un miliard euro
Data publicarii: 22-02-2007 | International
Potrivit OTP scopul cu care a fost emisa prima serie de obligatiuni, care au scadenta in data de 27 februarie 2009, este finantarea generala a activitatilor bancare. Banca din Ungaria a mandatat, pentru administrarea primei emisiuni de obligatiuni, grupurile bancare ABN Amro si Dresdner Kleinworth. Rambursarea se va face trimestrial, mai informeaza OTP.
A doua emisiune de obligatiuni, in valoare totala de 200 de milioane de euro, este subordonata obligatiunilor extraordinare, in valoare de 300 de milioane de euro, emise in septembrie 2006. Scopul emisiunii este sustinerea capitalului OTP, iar administratorul este ABN Amro. Scandenta pentru a doua serie de obligatiuni este in data de 19 septembrie 2016, iar rambursarea se va face anual, cu o rata fixa a cuponului de 5,27%. Obligatiunile OTP vor fi listate la Bursa de Valori din Luxemburg, se mai precizeaza in comunicatul mentionat.
OTP Bank anuntase, pe 14 februarie, ca a mandatat bancile ABN Amro si Dresdner Kleinwort sa administreze emisiunea de obligatiuni in euro pe care institutia planuia sa o lanseze "in viitorul apropiat", fara a mentiona data exacta. Agentia de evaluare financiara Moody's a acordat bancii ungare ratingul A1, cu perspectiva stabila, pentru imprumuturile in moneda straina.
OTP Bank a inregistrat, in ultimul trimestru din 2006, cel mai slab profit net din ultimii doi ani, de 40,93 miliarde forinti (162,2 milioane euro). Profitul net pe tot anul trecut a fost de 187,4 miliarde forinti (742,7 milioane euro), usor peste nivelul planificat anterior de conducerea grupului, potrivit raportului financiar al institutiei.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online