Profitul brut al Bancii Romanesti a crescut de peste trei ori in 2006
Data publicarii: 22-02-2007 | Finante-Banci
Banca Romaneasca a obtinut, in anul 2006, un profit inainte de impozitare de 13,2 milioane euro, pe fondul cresterii cu 30% a veniturilor, arata raportul financiar al NBG.
In 2005, profitul inainte de impozitare a fost de 4 milioane euro. Veniturile bancii au urcat de la 39,4 milioane euro in 2005 pana la 51,1 milioane euro anul trecut, iar portofoliul de credite acordate de banca a ajuns la 670 milioane euro la finalul anului 2006, in crestere cu 68% fata de anul anterior.
Reteaua bancii s-a extins cu 32 noi unitati si avea, la sfarsitul anului 2006, 76 de sucursale si agentii.
Banca Romaneasca, subsidiara a grupului elen National Bank of Greece (NBG), avea active de 3,56 miliarde lei (1,05 miliarde euro) si detinea o cota de piata de 2,07% la sfarsitul anului trecut, fiind pe locul al 12-lea in sistemul bancar romanesc, potrivit datelor bancii centrale.
Grupul NBG a raportat, pentru 2006, un profit net de 990 milioane euro, cu 36% peste cel obtinut in 2005, iar subsidiarele din sud-estul Europei, inclusiv Banca Romaneasca, au contribuit cu 108 milioane euro la profitul net consolidat, potrivit datelor publicate de institutia financiara elena. Datele sunt neauditate si includ, pentru prima oara, rezultatele bancii turcesti Finansbank, la care NBG detine 56% din capital.
Comisia pentru privatizarea CEC a refuzat, la mijlocul lunii decembrie 2006, oferta financiara imbunatatita depusa de catre National Bank of Greece, singurul investitor ramas in cursa pentru privatizarea CEC, dupa ce OTP Bank Ungaria s-a retras.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private
- PLG Group preia 100% din Bilete.ro, Entertix.ro și Myticket.ro
- FintechOS l-a cooptat pe Sorin Mirea, un manager cu 20 de ani în industria bancară, pentru a accelera creșterea companiei în Europa Centrală și de Est
- Sondaj Cargus: 63% dintre romani aleg magazine online locale, indiferent de generatie, pentru livrarea mai rapida si returul mai facil
- Opinie Deloitte: Frana brusca pe cheltuielile publice – cu ce conditii vine „pasuirea” de la Comisia Europeana?
- EY Romania: 58% dintre investitori preconizează că atractivitatea României se va ameliora în următorii trei ani
- Studiu Deloitte: 2/3 dintre angajatorii din Romania considera foarte important echilibrul dintre agilitatea necesara dezvoltarii afacerii si stabilitatea de care au nevoie angajatii
- Studiu Deloitte: cantitatea de materii reciclate intrate in economiile lumii creste usor, dar indicele global de circularitate scade, pe fondul consumului galopant de resurse si materii prime virgine
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online