BankNews.ro - The Business Republic

Jim Bagnola: Cum sa-ti pastrezi clientii pe timp de criza, pe 12 martie la Bucuresti
Afaceri | Data Publicarii: 10-03-2009

Trainer-ul international in leadership si customer service, Jim Bagnola, sustine joi, 12 martie, pentru prima data in Romania, workshop-ul "Transforma-ti clientii in followers!", la Rin Grand Hotel, sala Londra.

Evenimentul se va desfasura intre orele 9:00 si 17:00 si este al 3-lea eveniment centrat pe conceptul de leadership, organizat in cadrul Leadership Center, de catre LEADERS Romania in colaborare cu Human Performance Development International (HPDI) si cu sustinerea speciala Air France KLM si Rin Grand Hotel.

In cadrul workshop-ului, Jim Bagnola va argumenta cum se aplica conceptul de leadership asupra relatiei angajatului cu clientul, avand drept scop final loializarea amandurora. Trainer-ul american va expune principiile psihologiei customer service-ului, in noua conjunctura, si tehnicile care determina angajatii sa-si dezvolte un simt al apartenentei si al responsabilitatii personale fata de client.

Discursul lui Jim Bagnola se centreaza pe ideea ca singura ratiune pentru care cineva are o slujba este insusi clientul. Totusi, acest lucru nu inseamna ca ultimul detine dreptatea absoluta, dar atrage necesitatea de a-l trata intotdeauna cu corectitudine. Motivul este evident: clientul pune semn de egalitate intre angajat si organizatie.

Solutia propusa de catre Jim Bagnola vizeaza dezvoltarea simtului de responsabilitate si autonomie a angajatilor in relatia cu clientul. "Serve persons" este termenul care ii desemneaza pe acesti angajati care constientizeaza ca securitatea locului lor de munca este strans legata de satisfactia clientului.

In paralel, managerii trebuie, atat sa sarbatoreasca cu regularitate succesele impreuna cu angajatii, cat si sa intareasca si sa cuantifice cu aceeasi regularitate principiile dupa care ii conduce.

Bagnola abordeaza customer service-ul dintr-o perspectiva mai larga, folosindu-se de expertiza sa in Leadership, Stress Management, Customer Service, Coaching Skills si Change Management. Intreaga filosofie a expunerilor lui Jim se concentreaza pe conceptul de Professional Human BeingsTM, iar scopul declarat al workshop-urilor sale este de a-i inspira pe oameni sa-si doboare barierele mentale autoimpuse in demersul lor de actualizare a sinelui.

Lista clientilor internationali ai lui Jim Bagnola include NASA, NATO, United Nations, U.S. Department of State, Department of Defense, Shell Oil Company, Philips Electronics, Motorola, 3M, Continental Airlines, General Motors, Siemens si multi altii.

In Romania, trainer-ul american a oferit consultanta Administratiei Prezidentiale, Allianz Tiriac, GFK, Lafarge, LEADERS Romania, McCann Erickson, OMV, Solectron, TMI, TAROM si altor organizatii.

In prezent, Jim Bagnola este Senior Partner al firmei de consultanta "The Leadership Group" si figureaza in top 30 speakeri internationali in leadership, conform Leadership Gurus International, alaturi de John C. Maxwell, Tom Peters sau Stephen Covey.

Prezenta trainer-ului american in Romania este asigurata de opt ani de catre compania romaneasca de consultanta Human Performance Development International (HPDI).

Mai multe informatii despre Jim Bagnola si despre workshop-ul "Transforma-ti clientii in followers!" din 12 martie puteti gasi accesand http://jim.leadershipcenter.ro.

Workshop-ul "Transforma-ti clientii in followers!" este un eveniment sustinut de BankNews.ro.

Redactia BankNews.ro

http://www.banknews.ro/stire/26328_jim_bagnola_cum_sa-ti_pastrezi_clientii_pe_timp_de_criza,_pe_12_martie_la_bucuresti.html