BankNews.ro - The Business Republic

Garanti Bank isi intareste prezenta in zonele centrale urbane si pariaza pe tehnologie
Finante-Banci | Data Publicarii: 26-04-2013

Banca relocheaza una dintre agentii in zona Dorobanti, pentru clientii retail si IMM

Garanti Bank, una dintre cele mai dinamice si inovatoare banci din Romania, isi relocheaza una dintre agentiile din Bucuresti, ca parte a unei strategii de dezvoltare in zonele urbane centrale cu trafic si vizibilitate ridicate. Plasata in zona Dorobanti, agentia se adreseaza clientilor IMM si retail, introducand un nou concept prietenos, centrat pe confortul clientilor si pe rapiditate, prin combinarea tehnologiei cu serviciile personalizate. 

Noul concept presupune o impartire mai eficienta si mai aerisita a spatiului interior, astfel ca atmosfera este mai prietenoasa si mai calda, pastrand in acelasi timp nivelul inalt de profesionalism. Conceptul se inscrie in filosofia Garanti, care acorda o atentie sporita nevoilor clientilor sai, prin oferirea de servicii personalizate. 

In prezent, reteaua de agentii a Garanti Bank este formata din 78 de agentii in locuri-cheie din toata tara. 

"Scopul strategiei Garanti Bank este sa impuna un nou concept in serviciile bancare, bazat pe grija personalizata pentru client, cu ajutorul tehnologiei, atat prin canale alternative, cat si prin serviciile din agentie. Asadar, prin deschiderea agentiei Dorobanti ne propunem sa ajungem la acei clienti care folosesc tehnologia, care pun pret pe modurile mai eficiente de a folosi serviciile financiare si pentru care timpul este extrem de pretios”, spune Fatih Arpas, Director IT si Canale Alternative de Distributie, responsabil pentru implementarea noului concept.

Un  bancomat inteligent a fost de asemenea plasat in noua agentie din Dorobanti, astfel ca numarul ATM-urilor BancoSmart a ajuns la 245, cea mai larga retea de ATM-uri inteligente din tara.

Volumul tranzactiilor prin BancoSmart a crescut in 2012 cu 44% ca valoare si cu 28% ca numar, pana la 257.000. BancoSmart poate procesa cinci tipuri de tranzactii fara card: schimb valutar, plata facturilor, reincarcarea cartelelor prepaid, depozite si plata datoriei pentru cardul de credit.

Și alte canale alternative au inregistrat cresteri anul trecut si vor continua sa creasca in 2013. Astfel, numarul clientilor Garanti Online (serviciul de internet banking al Garanti Bank) a crescut cu 15% in comparatie cu 2011, in timp ce numarul tranzactiilor prin Garanti Online a crescut cu 35% fata de anul precedent. Valoarea tranzactiilor prin internet banking a crescut, la randul ei, cu 24% in 2012, pana la 3,15 milioane de euro. Top cinci tranzactii prin Garanti Online sunt: transferurile de bani, tranzactiile de schimb valutar, plata datoriei pe cardul de credit, plata facturilor si deschiderea depozitelor la termen.  

"Punem mult accentul pe confortul clientilor nostri, oferindu-le solutii personalizate si inovatoare pentru ca experienta lor cu banca sa fie una pozitiva. Mai mult, ne propunem sa crestem atat vizibilitatea, cat si numarul tranzactiilor prin alegerea unor locuri premium din centrul oraselor pentru agentiile noastre, precum si prin folosirea tehnologiei prin care clientii pot accesa o gama completa de servicii financiare, oricand si de oriunde.”, spune Anca Motca, Directorul General Adjunct al Garanti Bank.


http://www.banknews.ro/stire/67604_garanti_bank_isi_intareste_prezenta_in_zonele_centrale_urbane_si_pariaza_pe_tehnologie.html