Banca Transilvania, a treia bancă locală după activele
deţinute, a ajuns la finalul lunii martie la un număr de 425.000 de clienţi
care utilizează serviciul de internet banking, creşterea faţă de aceeaşi
perioadă a anului trecut fiind de 20%.
Oficialii băncii spun că BT are o cotă de piaaţă de 15% pe
acest segment. Spre comparaţie, în septembrie 2011 banca avea circa 180.000 de
clienţi de internet banking.
Băncile au investit mai mult în ultimii ani în dezvoltarea
de serviciilor de internet banking în încercarea de a-şi reduce costurile cu
reţeaua fizică, mai ales în contextul în care volumul redus de credite acordate
le-a forţat să se eficientizeze.
Principalele operaţiuni derulate de clienţi pe internet
banking sunt plăţi de facturi, transferuri în lei şi schimb valutar.
Comisioanele plătite sunt mai mici decât cele pentru o operaţiune efectuată la
ghişeu.
SURSA: ZF.
http://www.banknews.ro/stire/71617_banca_transilvania_a_ajuns_în_martie_la_425000_de_utilizatori_de_internet_banking.html