Piata creditului de retail arata mai bine decat in urma cu un an, insa promotiile sunt esentiale pentru a impulsiona vanzarile, spune Gabriela Nistor, director executiv retail la Banca Transilvania (BT).
"Nu este usor, nu sunt volumele de altadata, dar fata de cum a fost anul trecut se simte o revenire.
Toata reteaua spune ca simte o schimbare. Este nevoie insa de eforturi foarte mari, tot timpul trebuie sa faci ceva, altfel nu poti sa tii ritmul", spune Nistor. Ea spune ca banca a reusit sa isi majoreze soldul finantarilor de consum in aprilie, cand la nivelul pietei a fost consemnata inca o scadere, castigand astfel cota, scrie ZF.ro
BT a venit ieri cu o oferta de credite de consum vandute prin intermediul diviziei specializate in finantari pentru consum, BT Direct IFN. Avantajul este ca restrictiile legate de risc pot fi mai relaxate la o societate nebancara (IFN), insa clientii trebuie sa plateasca o dobanda mai mare.
"Tintim o nisa de clienti care nu pot sa acceseze un credit de consum de la banca si vrem sa-i atragem cu acest produs", spune Nistor. Creditul este vandut tot prin unitatile BT, fiind practic complementar finantarilor pentru consum vandute de banca.
Cititi integral in Ziarul Financiar
http://www.banknews.ro/stire/48843_creditele_se_vand_mai_bine_ca_anul_trecut,_spune_sefa_retailului_bt.html