Creditele se vand mai bine ca anul trecut, spune sefa retailului BT

Data publicarii: 07-06-2011 | Finante-Banci

Piata creditului de retail arata mai bine decat in urma cu un an, insa promotiile sunt esentiale pentru a impulsiona vanzarile, spune Gabriela Nistor, director executiv retail la Banca Transilvania (BT).

"Nu este usor, nu sunt volumele de altadata, dar fata de cum a fost anul trecut se simte o revenire.

Toata reteaua spune ca simte o schimbare. Este nevoie insa de eforturi foarte mari, tot timpul trebuie sa faci ceva, altfel nu poti sa tii ritmul", spune Nistor. Ea spune ca banca a reusit sa isi majoreze soldul finantarilor de consum in aprilie, cand la nivelul pietei a fost consemnata inca o scadere, castigand astfel cota, scrie ZF.ro

BT a venit ieri cu o oferta de credite de consum vandute prin intermediul diviziei specializate in finantari pentru consum, BT Direct IFN. Avantajul este ca restrictiile legate de risc pot fi mai relaxate la o societate nebancara (IFN), insa clientii trebuie sa plateasca o dobanda mai mare.

"Tintim o nisa de clienti care nu pot sa acceseze un credit de consum de la banca si vrem sa-i atragem cu acest produs", spune Nistor. Creditul este vandut tot prin unitatile BT, fiind practic complementar finantarilor pentru consum vandute de banca.

Cititi integral in Ziarul Financiar