Banca Transilvania (BT) a înregistrat o creştere cu 100.000
a numărului de carduri nou emise, în trei ani de la iniţierea programului de
loialitate STAR, adresat deţinătorilor de carduri de credit, au anunţat
reprezentanţi ai băncii.
De asemenea, în această perioadă, 5.000 de magazine s-au
alăturat BT ca partenere în program, reţeaua devenind astfel una din cele mai puternice
din România.
Numărul de cumpărături lunare achitate cu cardurile STAR a
crescut cu 230%, între 2011 şi 2013, peste 70% din tranzacţii reprezentând în
prezent plăţi la comercianţi.
Prin programul STAR clienţii Băncii Transilvania pot
beneficia de cumpărături în rate fără dobândă şi puncte de loialitate,
acumulate pe card.
'Programul STAR este un succes, ne-o arată cifrele. Aşa ne-a
venit ideea că, la trei ani de la lansarea programului, este momentul pentru un
nou look. Cardurile de credit ale Băncii Transilvania vor purta, în mod
natural, numele STAR. Alegerea a fost simplă: chiar clienţii noştri le-au
denumit după numele programului de loialitate, ceea ce ne-a demonstrat
notorietatea programului derulat de noi. Vor urma campanii cu comercianţi de renume
care ni s-au alăturat şi beneficii surpriză pentru cei care au carduri de
credit la banca noastră', arată Gabriela Nistor, director general adjunct -
Retail Banking, în cadrul Băncii Transilvania.
în programul STAR sunt incluse cardurile de persoane fizice
STAR Forte, STAR Gold, STAR Platinum, cardurile de credit destinate persoanelor
juridice, cardul de credit pentru medici şi cardul co-branded cu Clubul Rotary.
Continuarea, in Capital.
http://www.banknews.ro/stire/71689_banca_transilvania_a_înregistrat_100000_de_carduri_nou_emise,_în_programul_de_loialitate_star.html