Banca Transilvania a înregistrat 100.000 de carduri nou emise, în programul de loialitate STAR
Data publicarii: 28-04-2014 | Finante-BanciBanca Transilvania (BT) a înregistrat o creştere cu 100.000 a numărului de carduri nou emise, în trei ani de la iniţierea programului de loialitate STAR, adresat deţinătorilor de carduri de credit, au anunţat reprezentanţi ai băncii.
De asemenea, în această perioadă, 5.000 de magazine s-au alăturat BT ca partenere în program, reţeaua devenind astfel una din cele mai puternice din România.
Numărul de cumpărături lunare achitate cu cardurile STAR a crescut cu 230%, între 2011 şi 2013, peste 70% din tranzacţii reprezentând în prezent plăţi la comercianţi.
Prin programul STAR clienţii Băncii Transilvania pot beneficia de cumpărături în rate fără dobândă şi puncte de loialitate, acumulate pe card.
'Programul STAR este un succes, ne-o arată cifrele. Aşa ne-a venit ideea că, la trei ani de la lansarea programului, este momentul pentru un nou look. Cardurile de credit ale Băncii Transilvania vor purta, în mod natural, numele STAR. Alegerea a fost simplă: chiar clienţii noştri le-au denumit după numele programului de loialitate, ceea ce ne-a demonstrat notorietatea programului derulat de noi. Vor urma campanii cu comercianţi de renume care ni s-au alăturat şi beneficii surpriză pentru cei care au carduri de credit la banca noastră', arată Gabriela Nistor, director general adjunct - Retail Banking, în cadrul Băncii Transilvania.
în programul STAR sunt incluse cardurile de persoane fizice STAR Forte, STAR Gold, STAR Platinum, cardurile de credit destinate persoanelor juridice, cardul de credit pentru medici şi cardul co-branded cu Clubul Rotary.
Continuarea, in Capital.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall