Sarbatorile pascale au crescut cu pana la 60% vanzarile retailerilor
Data publicarii: 11-04-2007 | AfaceriMarile centre comerciale de pe piata romaneasca au inregistrat cresteri ale vanzarilor de pana la 60% , in perioada premergatoare sarbatorilor pascale, au declarat reprezentantii mai multor magazine. Hipermarketul Auchan a depasit estimarile facute inaintea Pastelui, avand vanzari cu 60% mai mari decat cele inregistrate intr-o saptamana obisnuita, potrivit oficialilor companiei. Numarul de clienti care au vizitat hipermarketul Auchan in preajma sarbatorilor pascale (intre 30 martie si 7 aprilie) a fost de 160.000, in crestere cu 40%. Magazinul are o capacitate de circa 25.000 de clienti.
In saptamana dinaintea Pastelui, incasarile retailerului Carrefour Romania "au fost mai mari cu aproximativ 60% fata de o perioada normala si cu 15% fata de perioada similara a anului trecut", potrivit reprezentantiilor magazinului. Printre cele mai bine vandute articole s-au regasit apa, vinul (peste 125.000 de sticle), franzela, zaharul, uleiul, cozonacii (peste 155.000 de bucati), vopseaua de oua, candele si altele. Reteaua Carrefour Romania, proprietate a grupului francez Hyparlo, include in prezent sapte hipermarketuri in Ploiesti, Constanta, Brasov si Bucuresti.
Reteaua de magazine distribuitoare de bunuri de larg consum, Selgros Cash&Carry, a inregistrat de asemenea, cresteri, cu aproximativ 35% pentru vanzarile de bunuri alimentare (dulciuri, cozonaci, carne, peste, bauturi, legume, fructe), dar si pentru produse textile, lumanari, roboti de bucatarie, vase de gatit, forme de prajituri si jucarii. Reteaua Selgros detine in prezent, centre comerciale in Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Targu Mures, Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, Bacau si Constanta.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an