Sarbatorile pascale au crescut cu pana la 60% vanzarile retailerilor
Data publicarii: 11-04-2007 | AfaceriMarile centre comerciale de pe piata romaneasca au inregistrat cresteri ale vanzarilor de pana la 60% , in perioada premergatoare sarbatorilor pascale, au declarat reprezentantii mai multor magazine. Hipermarketul Auchan a depasit estimarile facute inaintea Pastelui, avand vanzari cu 60% mai mari decat cele inregistrate intr-o saptamana obisnuita, potrivit oficialilor companiei. Numarul de clienti care au vizitat hipermarketul Auchan in preajma sarbatorilor pascale (intre 30 martie si 7 aprilie) a fost de 160.000, in crestere cu 40%. Magazinul are o capacitate de circa 25.000 de clienti.
In saptamana dinaintea Pastelui, incasarile retailerului Carrefour Romania "au fost mai mari cu aproximativ 60% fata de o perioada normala si cu 15% fata de perioada similara a anului trecut", potrivit reprezentantiilor magazinului. Printre cele mai bine vandute articole s-au regasit apa, vinul (peste 125.000 de sticle), franzela, zaharul, uleiul, cozonacii (peste 155.000 de bucati), vopseaua de oua, candele si altele. Reteaua Carrefour Romania, proprietate a grupului francez Hyparlo, include in prezent sapte hipermarketuri in Ploiesti, Constanta, Brasov si Bucuresti.
Reteaua de magazine distribuitoare de bunuri de larg consum, Selgros Cash&Carry, a inregistrat de asemenea, cresteri, cu aproximativ 35% pentru vanzarile de bunuri alimentare (dulciuri, cozonaci, carne, peste, bauturi, legume, fructe), dar si pentru produse textile, lumanari, roboti de bucatarie, vase de gatit, forme de prajituri si jucarii. Reteaua Selgros detine in prezent, centre comerciale in Bucuresti, Ploiesti, Brasov, Targu Mures, Cluj Napoca, Oradea, Arad, Timisoara, Craiova, Bacau si Constanta.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall