Publicul incepe sa-si faca propriul program tv
Data publicarii: 12-04-2007 | MediaIn toata lumea se inmultesc emisiunile cu continut generat de telespectatori, noteaza Adevarul. Fenomenul Web 2.0, care a cuprins intreaga lume si a creat un nou gen de jurnalism, cel complet independent, cuprinde deja si lumea audiovizualului. Din Anglia, pioniera in atitudini fata de inovatia in media, pana la ale noastre TVR 2, Antena 1 sau Romantica, exista o multitudine de emisiuni de acest gen.
Sistemul cel mai raspandit, cel care apare si la Homemade.ro, emisiunea TVR 2, se bazeaza si pe creatia, si pe optiunea telespectatorilor. Pe pagina emisiunii sunt "urcate" minifilmele, cu teme generale, apoi chiar cei care creeaza voteaza care dintre clipuri vor intra in emisiune. In luna martie, pagina homemade.ro a fost vizitata de peste 17.000 de utilizatori. Modelul este preluat dupa un format britanic al Channel 4, "Homemade", dar aici filmarile abordeaza teme generaliste, in timp ce in Anglia e vorba de "probe trasnite". Prima TV difuzeaza si ea o astfel de emisiune, dar preluata.
La Romantica, Monica Ropota isi realizeaza emisiunea "Dama si valet de pica" si pe baza unor filmulete "regizate" chiar de cel care vrea sa se puna astfel in valoare pentru a-si gasi jumatatea. Cei interesati sa apara in productia care se vrea a fi o agentie matrimoniala tv trimit la redactie "probe video" care sunt folosite in momentul in care ei sunt invitati in platou. "De Tot Rasul", noul show al Antenei 1, prezinta, comenteaza si premiaza clipuri video, instantanee haioase surprinse intamplator de "regizori" amatori din toata lumea. Prezentatorii Marius Drogeanu si Aniela Petreanu anunta mereu telespectatorii ca pot trimite pe adresa emisiunii clipuri haioase filmate in diferite situatii, momente din viata. Acestea sunt difuzate si premiate in editiile urmatoare ale emisiunii.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an