Publicul incepe sa-si faca propriul program tv
Data publicarii: 12-04-2007 | MediaIn toata lumea se inmultesc emisiunile cu continut generat de telespectatori, noteaza Adevarul. Fenomenul Web 2.0, care a cuprins intreaga lume si a creat un nou gen de jurnalism, cel complet independent, cuprinde deja si lumea audiovizualului. Din Anglia, pioniera in atitudini fata de inovatia in media, pana la ale noastre TVR 2, Antena 1 sau Romantica, exista o multitudine de emisiuni de acest gen.
Sistemul cel mai raspandit, cel care apare si la Homemade.ro, emisiunea TVR 2, se bazeaza si pe creatia, si pe optiunea telespectatorilor. Pe pagina emisiunii sunt "urcate" minifilmele, cu teme generale, apoi chiar cei care creeaza voteaza care dintre clipuri vor intra in emisiune. In luna martie, pagina homemade.ro a fost vizitata de peste 17.000 de utilizatori. Modelul este preluat dupa un format britanic al Channel 4, "Homemade", dar aici filmarile abordeaza teme generaliste, in timp ce in Anglia e vorba de "probe trasnite". Prima TV difuzeaza si ea o astfel de emisiune, dar preluata.
La Romantica, Monica Ropota isi realizeaza emisiunea "Dama si valet de pica" si pe baza unor filmulete "regizate" chiar de cel care vrea sa se puna astfel in valoare pentru a-si gasi jumatatea. Cei interesati sa apara in productia care se vrea a fi o agentie matrimoniala tv trimit la redactie "probe video" care sunt folosite in momentul in care ei sunt invitati in platou. "De Tot Rasul", noul show al Antenei 1, prezinta, comenteaza si premiaza clipuri video, instantanee haioase surprinse intamplator de "regizori" amatori din toata lumea. Prezentatorii Marius Drogeanu si Aniela Petreanu anunta mereu telespectatorii ca pot trimite pe adresa emisiunii clipuri haioase filmate in diferite situatii, momente din viata. Acestea sunt difuzate si premiate in editiile urmatoare ale emisiunii.
Integral in Adevarul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză