DaimlerChrysler lanseaza in Romania noua generatie Mercedes C Klasse limuzina
Data publicarii: 13-04-2007 | AutoConcernul DaimlerChrysler AG lanseaza joi pe piata romaneasca noua generatie a limuzinei Mercedes C Klasse din care estimeaza ca va vinde 500 - 550 de unitati anul acesta, model pentru care a primit deja 100 de comenzi, au spus reprezentantii DaimlerChrysler Autotmotive Romania. Reprezentantii companiei au declarat ca vanzarile de pe piata noastra ar putea fi mai mari, insa cota alocata de producator tarii noastre nu poate fi depasita. Comenzile pentru masina s-au putut face de acum doua luni, dar nu a livrat nicio masina pana la lansarea oficiala.
A treia generatie a Mercedes C Klasse berlina are 4,58 metri lungime, cu 5 centimetri mai mult decat generatia precedenta, lansata in anul 2000. Modelul va fi disponibil in trei variante de echipare, diferite si ca desgin: Avantgarde, Elegance si Clasic, iar motoarele vor fi cu aproximativ 10% mai puternice decat la versiunile din prezent. Masina e disponibila in opt versiuni de motorizate: cinci pe benzina si trei diesel, cu puteri cuprinse intre 136 si 272 de cai putere. Preturile variaza, in functie de motorizare si dotari, intre 25.500 si 37.500 euro, cu TVA inclus. Noua limuzina C Klasse concureaza pe piata cu modele precum BMW seria 3 si Audi A4.
Noua limuzina Clasa C inlocuieste o serie din care au fost vandute pe plan mondial peste 1,4 milioane de autovehicule incepand cu primavara anului 2000. In total, Mercedes-Benz a vandut, in intreaga lume, peste doua milioane de masini din versiunile Saloon (limuzina), Estate si Sports Coupe ale modelului anterior C Klasse. Acest lucru face din acest model cel mai bine vandut autoturism Mercedes-Benz. Germania reprezinta cea mai mare piata pentru acest model, aici fiind distribuite peste 30% din autovehiculele Clasa C vandute la nivel mondial.
DaimlerChrysler a vandut anul trecut in Romania 1.685 de masini Mercedes, dintre care aproximativ 400 au fost clasa C. Anul acesta, producatorul spera sa vanda aproximativ 2.000 de autoturisme Mercedes, iar tinta de vanzari pentru toate marcile sale este de 6.000 de unitati pe piata romaneasca. Anul trecut, in tara s-au vandut aproximativ 4.800 de automobile ale marcilor DaimlerChrysler, cu 30% mai mult decat in 2005, cand vanzarile s-au situat in jurul a 3.700 de unitati.
Importatorul marcilor concernului era, pana la 1 ianuarie, compania Autorom din grupul Tiriac Holdings. Auto Rom s-a desfiintat la inceputul anului, iar activitatile de import, marketing si vanzari pentru marcile Mercedes - Benz, Smart, Chrysler, Jeep, Dodge si Fuso au fost preluate de DaimlerChrysler Automotive Romania - companie mixta la care concernul DaimlerChrysler AG detine 51% din partile sociale, iar restul apartine grupului Tiriac Holdings.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză