Deschiderea unui restaurant McDonald's poate costa un milion de euro
Data publicarii: 13-04-2007 | AfaceriInvestitia necesara dechiderii unui restaurant apartinand lantului fast-food McDonald's variaza intre 800.000 si un milion de euro, au declarat vineri oficialii McDonald's Romania. "Pentru deschiderea unui restaurant McDonald's trebuie luati in considerare foarte multi factori cum ar fi locatia, puterea locala de cumparare, numarul de locuitori, traficul zonei respective si altii. Este un proces care urmareste o procedura standard, costurile unui restaurant putand ajunge la un milion de euro", potrivit directorului de comunicare al McDonald's Romania, Cristian Savu.
McDonald's Romania, filiala a companiei internationale McDonald's Corporation este cea care decide urmatoarea locatie pentru deschiderea unui nou restaurant si daca sunt indeplinite toate conditiile necesare. Dupa deschidere, restaurantul McDonald's poate fi, eventual, preluat in franciza de un partener local, pe o perioada de peste zece ani. El plateste o cota parte din valoarea investitiei. Din cele 51 de restaurante McDonald's existente in Romania doar trei (cele din Brasov) sunt operate in sistem de franciza.
McDonald's Romania va incepe un proces de dezvoltare pe termen mediu si lung, prin extinderea lantului de fast-fooduri atat in orasele in care este deja prezent, cat si in altele din tara. Extinderea companiei McDonald's Romania se datoreaza in primul rand cresterii puterii de cumparare a romanilor. "Potentialul pietei din Romania este foarte mare, iar acest lucru este demonstrat si de statisticile internationale. Intrarea in Uniunea Europeana va duce la cresterea puterii de cumparare a romanilor, acest trend fiind oricum ascendent de ani de zile", considera Cristian Savu.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara