Romtelecom si MTV Romania au pus la cale prima televiziune on-line personalizata
Data publicarii: 18-04-2007 | MediaServiciul de Internet al Romtelecom si postul de televiziune muzicala, MTV Romania, lanseaza astazi, 18 aprilie 2007, o aplicatie on-line care personalizeaza preferintele muzicale ale utilizatorilor, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Proiectul este o premiera pentru Romania, fiind gazduit de Romtelecom la adresa www.mtvondemand.ro. Acolo, cei peste 150.000 de clienti ClickNet pot accesa gratuit o colectie de peste 1.000 de videoclipuri si emisiuni de divertisment, marca MTV, atat din industria romaneasca, cat si din cea internationala. Pe MTV on Demand vor fi disponibile, de asemenea, topurile si emisiunile de stiri ale postului de televiziune MTV.
"Avem o singura lege la MTV on Demand: interactivitatea. Si o singura limita de viteza: foarte repede. Utilizatorii pot sa isi creeze propriul playlist cu videoclipurile de care nu se mai pot desparti si sa vizioneze on-line orice le face degetul sa se intepeneasca pe mouse. In universul virtual nu exista mijloc mai potrivit pentru a te descoperi sau reinventa decat ClickNet, serviciul nostru de acces la Internet in banda larga, care a fost conceput si promovat ca un spatiu al libertatii de alegere a fiecaruia", a declarat Alfred Borcan, Director Comunicare Marketing Romtelecom.
"MTV a fost mereu in pas cu cele mai noi tehnologii existente pe piata, iar actuala colaborare cu cei de la Romtelecom nu face decat sa confirme acest fapt. Conceptul de platforma muzicala on-line este perfect pentru ceea ce MTV reprezinta la ora actuala la nivel mondial: interactivitate, noutate, exuberanta si viteza. Utilizatorii de Internet vor avea astfel posibilitatea sa fie in permanenta conectati prin intermediul site-ului www.mtvondemand.ro la cele mai noi stiri, videoclipuri si emisiuni difuzate de MTV", declara Ionut Anton, Marketing Manager MTV Romania.
Acest proiect dezvolta primul serviciu de entertainment furnizat prin Internet de banda larga, de pe pietele sud-est europene unde este prezent MTV.
MTV on Demand va oferi pana la finalul anului 2007, mii de videoclipuri, ceea ce inseamna un inceput foarte promitator pentru viitorul acestui serviciu, se mai arata in comunicat.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Èširiac Pensii Private