Romtelecom si MTV Romania au pus la cale prima televiziune on-line personalizata
Data publicarii: 18-04-2007 | MediaServiciul de Internet al Romtelecom si postul de televiziune muzicala, MTV Romania, lanseaza astazi, 18 aprilie 2007, o aplicatie on-line care personalizeaza preferintele muzicale ale utilizatorilor, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Proiectul este o premiera pentru Romania, fiind gazduit de Romtelecom la adresa www.mtvondemand.ro. Acolo, cei peste 150.000 de clienti ClickNet pot accesa gratuit o colectie de peste 1.000 de videoclipuri si emisiuni de divertisment, marca MTV, atat din industria romaneasca, cat si din cea internationala. Pe MTV on Demand vor fi disponibile, de asemenea, topurile si emisiunile de stiri ale postului de televiziune MTV.
"Avem o singura lege la MTV on Demand: interactivitatea. Si o singura limita de viteza: foarte repede. Utilizatorii pot sa isi creeze propriul playlist cu videoclipurile de care nu se mai pot desparti si sa vizioneze on-line orice le face degetul sa se intepeneasca pe mouse. In universul virtual nu exista mijloc mai potrivit pentru a te descoperi sau reinventa decat ClickNet, serviciul nostru de acces la Internet in banda larga, care a fost conceput si promovat ca un spatiu al libertatii de alegere a fiecaruia", a declarat Alfred Borcan, Director Comunicare Marketing Romtelecom.
"MTV a fost mereu in pas cu cele mai noi tehnologii existente pe piata, iar actuala colaborare cu cei de la Romtelecom nu face decat sa confirme acest fapt. Conceptul de platforma muzicala on-line este perfect pentru ceea ce MTV reprezinta la ora actuala la nivel mondial: interactivitate, noutate, exuberanta si viteza. Utilizatorii de Internet vor avea astfel posibilitatea sa fie in permanenta conectati prin intermediul site-ului www.mtvondemand.ro la cele mai noi stiri, videoclipuri si emisiuni difuzate de MTV", declara Ionut Anton, Marketing Manager MTV Romania.
Acest proiect dezvolta primul serviciu de entertainment furnizat prin Internet de banda larga, de pe pietele sud-est europene unde este prezent MTV.
MTV on Demand va oferi pana la finalul anului 2007, mii de videoclipuri, ceea ce inseamna un inceput foarte promitator pentru viitorul acestui serviciu, se mai arata in comunicat.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an