Romtelecom si MTV Romania au pus la cale prima televiziune on-line personalizata
Data publicarii: 18-04-2007 | MediaServiciul de Internet al Romtelecom si postul de televiziune muzicala, MTV Romania, lanseaza astazi, 18 aprilie 2007, o aplicatie on-line care personalizeaza preferintele muzicale ale utilizatorilor, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
Proiectul este o premiera pentru Romania, fiind gazduit de Romtelecom la adresa www.mtvondemand.ro. Acolo, cei peste 150.000 de clienti ClickNet pot accesa gratuit o colectie de peste 1.000 de videoclipuri si emisiuni de divertisment, marca MTV, atat din industria romaneasca, cat si din cea internationala. Pe MTV on Demand vor fi disponibile, de asemenea, topurile si emisiunile de stiri ale postului de televiziune MTV.
"Avem o singura lege la MTV on Demand: interactivitatea. Si o singura limita de viteza: foarte repede. Utilizatorii pot sa isi creeze propriul playlist cu videoclipurile de care nu se mai pot desparti si sa vizioneze on-line orice le face degetul sa se intepeneasca pe mouse. In universul virtual nu exista mijloc mai potrivit pentru a te descoperi sau reinventa decat ClickNet, serviciul nostru de acces la Internet in banda larga, care a fost conceput si promovat ca un spatiu al libertatii de alegere a fiecaruia", a declarat Alfred Borcan, Director Comunicare Marketing Romtelecom.
"MTV a fost mereu in pas cu cele mai noi tehnologii existente pe piata, iar actuala colaborare cu cei de la Romtelecom nu face decat sa confirme acest fapt. Conceptul de platforma muzicala on-line este perfect pentru ceea ce MTV reprezinta la ora actuala la nivel mondial: interactivitate, noutate, exuberanta si viteza. Utilizatorii de Internet vor avea astfel posibilitatea sa fie in permanenta conectati prin intermediul site-ului www.mtvondemand.ro la cele mai noi stiri, videoclipuri si emisiuni difuzate de MTV", declara Ionut Anton, Marketing Manager MTV Romania.
Acest proiect dezvolta primul serviciu de entertainment furnizat prin Internet de banda larga, de pe pietele sud-est europene unde este prezent MTV.
MTV on Demand va oferi pana la finalul anului 2007, mii de videoclipuri, ceea ce inseamna un inceput foarte promitator pentru viitorul acestui serviciu, se mai arata in comunicat.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză