Studentii romani prefera sa lucreze in tara
Data publicarii: 19-04-2007 | HR/CariereMajoritatea studentilor romani isi doresc sa lucreze in Romania dupa terminarea facultatii demonstreaza studiul de responsabilitate sociala "Believe in U", realizat pe un esantion de 300 de studenti din Bucuresti. Cercetarea a cuprins un set de intrebari adresate studentilor din cele mai importante universitati din Bucuresti apartinand atat invatamantului de stat (77%), cat si celui privat (23%). Potrivit studiului comandat de Arctic, principalele avantaje la care aspira tinerii la inceput de cariera sunt pachetul salarial avantajos si oportunitatile de promovare si dezvoltare profesionala.
"Odata cu integrarea in Uniunea Europeana sansele si perspectivele tinerilor cu privire la oportunitatile profesionale cresc, tocmai de aceea consideram ca un start bun este esential pentru inceperea unei cariere de succes", a declarat directorul general Arctic, Ugur Kayali. In opinia lui, tinerii romani sunt mult mai ambitiosi decat cei pe care i-a intalnit in America si in alte parti ale Europei, tocmai pentru ca viata in Romania nu este la fel de simpla.
Potrivit studiului, cei mai multi dintre studenti (71%) prefera companiile private, principalele domenii de interes fiind marketingul (16%), resursele umane (13%), informatica (13%) si publicitatea (11%). Cei mai multi studenti (89%) folosesc internetul pentru cautarea unui loc de munca.
Programul "Believe in U" se va desfasura pana in luna mai prin organizarea unor seminarii in universitatile ASE, SNSPA, Politehnica Bucuresti, Universitatea din Bucuresti, Academia de Stiinte Agronomice, Universitatea Dimitrie Cantemir si Universitatea Valahia din Targoviste. Partenerii programului au fost companiile For People si Tynovace.
Arctic a fost infiintata in 1968, iar in 1970 a inceput productia de frigidere la Gaesti. Grupul turc Arcelik a cumparat Arctic in 2002. In perioada 2002-2005, grupul Arcelik a investit in fabrica Arctic de la Gaesti 35 milioane de euro, care au dus la triplarea capacitatii de productie, a exporturilor si a cifrei de afaceri.
In 2006, grupul Arcelik a avut o cifra de afaceri de 3,9 miliarde euro, un volum al vanzarilor de peste zece milioane de unitati si un numar de peste 15.000 de angajati. Pana in anul 2010, Arcelik si-a propus sa devina unul dintre cele mai puternice zece branduri din lume pe segmentul electrocasnice. Arcelik a vandut in 2005 peste 8,2 milioane de produse electrocasnice, cu 10% mai mult comparativ cu anul 2004 si a inregistrat o cifra de afaceri de 3,1 miliarde euro.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Deloitte România a asistat Grupul PIB în preluarea brokerului de asigurări STEIN Bestasig
- Studiu EY: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie
- Studiu: România se află pe locul 89 în clasamentul celor mai atrăgătoare țări pentru cei care vor să lucreze în străinătate
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare