Ikea va fi deschis si noaptea
Data publicarii: 20-04-2007 | AfaceriNoaptea la cumparaturi! Acest lucru ar putea deveni in curand realitate, suedezii de la IKEA luand in calcul si deschiderea magazinului din zona comerciala Baneasa si pe timpul noptii, macar o data pe luna, noteaza Adevarul. "Nu excludem nici varianta organizarii de evenimente de genul «Noaptea IKEA» pentru consumatorii care nu au timp sa viziteze magazinul pe timpul zilei sau in weekend", a declarat Cornel Oprisan, retail manager IKEA Romania. Potrivit acestuia, clientul care ar opta sa-si faca cumparaturile in toiul noptii ar fi un tip non-conformist, care vrea sa-si petreaca o noapte in mod inedit, mai noteaza Adevarul.
Producatorul suedez de mobila Ikea a inregistrat vanzari de aproximativ cinci milioane euro in primele trei saptamani de la deschiderea primului magazin din Romania, au declarat joi, reprezentantii magazinului. Pana in prezent, magazinul Ikea a avut 140.000 de vizitatori si a vandut un milion de produse, cumparatorii fiind interesati atat de produse mari de mobilier (canapele, dormitoare, bucatarii), dar si de accesorii si decoratiuni (articole de bucatarie, textile).
Cu privire la planurile de expansiune pe care le are Ikea in tara noastra, Michael Lloyd membru in Consiliul de Administratie al Moaro Trading, firma care opereaza conceptul Ikea prin sistem de franciza, sustine ca analizeaza posibilitatea deschiderii unor noi magazine in Romania, dar locatia exacta nu a fost inca stabilita, la fel ca si in afara granitelor tarii, unde Ikea evalueaza oportunitatile oferite de cateva dintre tarile din Europa Centrala si de Est.
Producatorul suedez de mobila Ikea a deschis primul magazin din Romania in zona bucuresteana Baneasa, in luna martie a acestui an. Potrivit lui Lloyd, Ikea va realiza in 2007, o cifra de afaceri de 40 milioane euro si va pastra aceeasi politica de marketing pe care o practica in intreaga lume. Astfel, clientii romani vor beneficia de reduceri de pret la produsele care prezinta mici defecte fata de modelul original.
Magazinul pentru care suedezii au investit peste 25 milioane euro are o suprafata de 26.000 metri patrati si ofera consumatorilor 7.000 de articole de mobilier si accesorii care acopera toate ariile casei. Magazinul este aprovizionat in proportie de 10% cu articole din ceramica si textile de la furnizori din Romania. Magazinul cuprinde un showroom de mobila, un departament de accesorii si decoratiuni, o zona de joaca pentru copii si zone pentru servit masa.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara