Ikea va fi deschis si noaptea
Data publicarii: 20-04-2007 | AfaceriNoaptea la cumparaturi! Acest lucru ar putea deveni in curand realitate, suedezii de la IKEA luand in calcul si deschiderea magazinului din zona comerciala Baneasa si pe timpul noptii, macar o data pe luna, noteaza Adevarul. "Nu excludem nici varianta organizarii de evenimente de genul «Noaptea IKEA» pentru consumatorii care nu au timp sa viziteze magazinul pe timpul zilei sau in weekend", a declarat Cornel Oprisan, retail manager IKEA Romania. Potrivit acestuia, clientul care ar opta sa-si faca cumparaturile in toiul noptii ar fi un tip non-conformist, care vrea sa-si petreaca o noapte in mod inedit, mai noteaza Adevarul.
Producatorul suedez de mobila Ikea a inregistrat vanzari de aproximativ cinci milioane euro in primele trei saptamani de la deschiderea primului magazin din Romania, au declarat joi, reprezentantii magazinului. Pana in prezent, magazinul Ikea a avut 140.000 de vizitatori si a vandut un milion de produse, cumparatorii fiind interesati atat de produse mari de mobilier (canapele, dormitoare, bucatarii), dar si de accesorii si decoratiuni (articole de bucatarie, textile).
Cu privire la planurile de expansiune pe care le are Ikea in tara noastra, Michael Lloyd membru in Consiliul de Administratie al Moaro Trading, firma care opereaza conceptul Ikea prin sistem de franciza, sustine ca analizeaza posibilitatea deschiderii unor noi magazine in Romania, dar locatia exacta nu a fost inca stabilita, la fel ca si in afara granitelor tarii, unde Ikea evalueaza oportunitatile oferite de cateva dintre tarile din Europa Centrala si de Est.
Producatorul suedez de mobila Ikea a deschis primul magazin din Romania in zona bucuresteana Baneasa, in luna martie a acestui an. Potrivit lui Lloyd, Ikea va realiza in 2007, o cifra de afaceri de 40 milioane euro si va pastra aceeasi politica de marketing pe care o practica in intreaga lume. Astfel, clientii romani vor beneficia de reduceri de pret la produsele care prezinta mici defecte fata de modelul original.
Magazinul pentru care suedezii au investit peste 25 milioane euro are o suprafata de 26.000 metri patrati si ofera consumatorilor 7.000 de articole de mobilier si accesorii care acopera toate ariile casei. Magazinul este aprovizionat in proportie de 10% cu articole din ceramica si textile de la furnizori din Romania. Magazinul cuprinde un showroom de mobila, un departament de accesorii si decoratiuni, o zona de joaca pentru copii si zone pentru servit masa.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Țiriac Pensii Private