Ikea va fi deschis si noaptea
Data publicarii: Astazi, 20-04-2007 | AfaceriNoaptea la cumparaturi! Acest lucru ar putea deveni in curand realitate, suedezii de la IKEA luand in calcul si deschiderea magazinului din zona comerciala Baneasa si pe timpul noptii, macar o data pe luna, noteaza Adevarul. "Nu excludem nici varianta organizarii de evenimente de genul «Noaptea IKEA» pentru consumatorii care nu au timp sa viziteze magazinul pe timpul zilei sau in weekend", a declarat Cornel Oprisan, retail manager IKEA Romania. Potrivit acestuia, clientul care ar opta sa-si faca cumparaturile in toiul noptii ar fi un tip non-conformist, care vrea sa-si petreaca o noapte in mod inedit, mai noteaza Adevarul.
Producatorul suedez de mobila Ikea a inregistrat vanzari de aproximativ cinci milioane euro in primele trei saptamani de la deschiderea primului magazin din Romania, au declarat joi, reprezentantii magazinului. Pana in prezent, magazinul Ikea a avut 140.000 de vizitatori si a vandut un milion de produse, cumparatorii fiind interesati atat de produse mari de mobilier (canapele, dormitoare, bucatarii), dar si de accesorii si decoratiuni (articole de bucatarie, textile).
Cu privire la planurile de expansiune pe care le are Ikea in tara noastra, Michael Lloyd membru in Consiliul de Administratie al Moaro Trading, firma care opereaza conceptul Ikea prin sistem de franciza, sustine ca analizeaza posibilitatea deschiderii unor noi magazine in Romania, dar locatia exacta nu a fost inca stabilita, la fel ca si in afara granitelor tarii, unde Ikea evalueaza oportunitatile oferite de cateva dintre tarile din Europa Centrala si de Est.
Producatorul suedez de mobila Ikea a deschis primul magazin din Romania in zona bucuresteana Baneasa, in luna martie a acestui an. Potrivit lui Lloyd, Ikea va realiza in 2007, o cifra de afaceri de 40 milioane euro si va pastra aceeasi politica de marketing pe care o practica in intreaga lume. Astfel, clientii romani vor beneficia de reduceri de pret la produsele care prezinta mici defecte fata de modelul original.
Magazinul pentru care suedezii au investit peste 25 milioane euro are o suprafata de 26.000 metri patrati si ofera consumatorilor 7.000 de articole de mobilier si accesorii care acopera toate ariile casei. Magazinul este aprovizionat in proportie de 10% cu articole din ceramica si textile de la furnizori din Romania. Magazinul cuprinde un showroom de mobila, un departament de accesorii si decoratiuni, o zona de joaca pentru copii si zone pentru servit masa.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall