Shopping de lux pentru barbatii de afaceri
Data publicarii: 20-04-2007 | LifestyleBarbatii romani au devenit mai receptivi la produsele de calitate, la calitatea materialelor folosite sau chiar la imaginea brandului. De fapt, intre un costum simplu si unul din categoria "designer" nu exista doar o diferenta de material sau de model, ci este si o discrepanta intre simplitate si o imagine superioara personala a unui barbat.
Infatisarea unui om de afaceri are cateva componente care sunt reprezentate de o serie de accesorii care confera un stil propriu: butonii de camasa, acul de cravata, stiloul, portcardul, servieta ori ochelarii, care aduagate unui costum de calitate, dau tinutei o imagine unica. Insa costumul, camasa si cravata sunt elementele vestimentare obligatorii pentru orice om de afaceri care se respecta.
Cu siguranta, felul in care managerii de succes din Romania isi aleg tinutele nu difera foarte mult de obiceiurile oamenilor de afaceri din alte tari ale lumii. Doua fraze sunt importante si de care tin cont barbatii atunci cand isi aleg tinuta: "Haina il face pe om" si "Un costum bine croit este acela care se potriveste barbatului care il poarta".
In ceea ce priveste culoarea, negrul a fost si va ramane alegerea care va prima atunci cand vine vorba despre o tinuta de business, insa si alte culori ca marou, gri si albastru ocupa un loc important in criteriile care contribuie la alegerea acesteia.
Chiar daca butonii nu mai sunt la moda, barbatii inca ii poarta pentru a se diferentia de ceilalti. Mai mult, se mai observa o tendinta interesanta: vestimentatia clasica - costum si cravata- incepe sa piarda teren, iar produsele originale si inovatoare sunt la moda chiar in zona "uniformelor de afaceri".
Integral in Wall-Street.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024