UniCredit Group este sponsor oficial al UEFA EURO 2008
Data publicarii: 20-04-2007 | InternationalGrupul UniCredit Group a decis sa fie unul dintre cei patru sponsori nationali care sprijina UEFA EURO 2008, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "UEFA EURO 2008 este un eveniment foarte potrivit Grupului UniCredit. Este unul dintre evenimentele de top din Europa, iar noi suntem una dintre cele mai importante banci de pe continent, cu 142.000 de angajati si 35 milioane de clienti. Ne avantajeaza si faptul ca evenimentul este gazduit de Austria, intrucat avem radacini puternice in Austria prin Bank Austria Creditanstalt (BA-CA)" a declarat Erich Hampel, Presedinte al Consiliului de Administratie al BA-CA si Director al Diviziei UniCredit Group CEE.
Hampel a adaugat: "EURO 2008 completeaza excelent pozitionarea brandului UniCredit Group. Suntem o banca dinamica si inovativa, care isi ia in serios rolul de a-si ajuta clientii sa-si realizeze dorintele. UniCredit Group este prezent in 20 de tari din Europa si vem convingerea ca multe dintre aceste tari se vor califica in competitia UEFA EURO 2008."
Parteneriatul cu UniCredit Group intregeste programul de sponsorizare al UEFA EURO 2008™: "Suntem incantati ca avem in UniCredit Group un partener atat de puternic in Europa si in Austria", a spus Martin Kallen, CEO EURO 2008 SA. "Asta inseamna ca am stabilit toti sponsorii cu mai mult de un an inainte de startul campionatului, iar acum ne putem concentra pe pregatirile pentru eveniment," a comentat Philippe Margraff, Chief Operations Officer, Divizia UEFA Marketing si Media Management.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an