Cum isi fac firmele sediu
Data publicarii: 21-04-2007 | AfaceriBancheri, IT-isti, advertiseri sau reprezentanti ai ONG-urilor, toti se bat pentru sedii care sa impace functionalul cu functionarul. "Cotidianul" a luat legatura cu citiva reprezentanti BRD, Greenpeace, Ubisoft, Asociatia Pro Democratia, Headvertising si DDB, propunindu-le o discutie despre sediile (centrale) ale acestora.
Bancheri versus publicitari
Sediul unei companii se opinteste, prima data, la nivel financiar. Secretarul general al BRD, Adela Pascu, ne dezvaluie pretul achizitionarii "la cheie" a sediului central BRD, din zona Pietei Victoriei, "proiectat pentru aproximativ 1.000 de persoane": 50 de milioane de euro. Turnul BRD "dispune de parcare subterana, de bucatarie si restaurant, cabinet medical, amfiteatru si agentie bancara pentru personal", ne spune Adela Pascu. "Preturile corecte - comparativ cu banii pe care ii face o firma care nu exporta petrol si isi plateste si darile la stat - iti ofera doar sedii rapciugoase si complet lipsite de orice bruma de stil. Iar lucrurile mai civilizate vin la preturi realmente salbatice", spune insa Serban Alexandrescu, directorul de creatie al agentiei de publicitate Headvertising, care isi are sediul intr-o vila antebelica pe Splaiul Independentei. "Deja nu ne mai incape si, oricum, vilele sint gindite pentru locuit, nu pentru muncit. Iar constructiile moderne - Dumnezeu cu mila. In cel mai bun caz, te vor transforma intr-o companie anonima vizual, care va arata exact ca vecinii ei de palier din respectivul «business park». Bineinteles, la niste preturi care te vor face sa scuipi singe".
Parcarea e un atu
Din aceeasi parte a breslei, agentia de publicitate DDB se mindreste cu "o curte generoasa, in spatele vilei, cu beer garden si loc de gratar, in care nu de putine ori au loc petreceri informale pentru angajati sau pentru clienti, plus camera rezervata mesei de prinz, o alta organizata special pentru fumat, trei sali de meeting intern si inca doua de meeting corporate, cu decorare jucausa, in culori calde si inspiring", dupa cum spune directorul general al firmei, Adina Sorescu. Nici specialistii in calculatoare nu o duc prea rau la locul de munca. Diana Harea, directorul executiv Ubisoft, se lauda mai ales cu parcarea de 50 de locuri, dar si cu "spatiul de relaxare, o sala de fitness de aproximativ 900 mp si o cafeteria pentru 100 de locuri".
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall