Google a ajuns cel mai valoros brand din lume
Data publicarii: 24-04-2007 | InternationalGoogle si-a mai depasit inca o data rivalul Microsoft, surclasandu-l in topul celor mai puternice branduri din lume. Noul top al celor mai valoroase 100 de branduri din lume, intocmit de compania de consultanta Millward Brown, a adus cateva schimbari comparativ cu editia precendenta. Cea mai importanta este detronarea liderului Microsoft, care a fost clasat in actuala editie pe treapta a treia. Noul studiu a declarat Google ca fiind cel mai valoros brand din lume, cu o valoare de piata estimata la 48,79 miliarde de euro (66,4 miliarde dolari).
Compania fondata de Larry Page si Sergey Bin, care va implini la anul d-abia 10 ani de existenta, a depasit in clasamentul mentionat companii cu o istorie de zeci de ani de zile. Microsoft, liderul de anul trecut, a coborat pe treapta a treia, cu o valoare de piata de 40,41 miliarde euro (55 miliarde dolari), pe treapta a doua clasandu-se General Electric, cu un brand care valoreaza 45,55 miliarde euro (62 miliarde de dolari).
Primul brand din clasament care nu este din SUA este China Mobile, care s-a clasat pe treapta a cincea, imediat dupa Coca-Cola. Pe sase s-a clasat Malboro, pe sapte retailerul Wal-Mart, cel mai mare retailer din lume, pe opt grupul financiar Citi, pe noua IBM, top 10 fiind incheiat de producatorul auto Toyota.
Cel mai important brand britanic este Vodafone, urmat de grupul bancar HSBC si de retailerul Tesco. Cea mai vertiginoasa crestere din lume, exceptand surclasarea Microsft si GE de catre Google, apartine Marks&Spencer, care si-a triplat valoarea in ultimul an, fiind clasat in acest an pe treapta 68.
Din studiul mentinat mai reiese ca ultimul an a reprezentat o perioada buna pentru companiile prezente in Top 100 cele mai valoaroase branduri, valoarea totala a acestora majorandu-se cu 10,6% pana la 1.600 de miliarde de dolari.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză