Luxury Show - 2007 va costa peste 500.000 euro
Data publicarii: 24-04-2007 | AfaceriAl doilea targ al marcilor de lux din Romania, "Luxury Show", eveniment ce se va desfasura la Romexpo intre 6 si 9 decembrie, va avea un buget ce va depasi 500.000 euro, a declarat, marti, directorul general Romexpo, George Cojocaru. "Acesti bani reprezinta cheltuielile necesare organizarii evenimentului, fiind practic o investitie in imagine, intr-un produs nou, de viitor, care in prima faza va genera probabil un profit destul de mic", a adaugat George Cojocaru.
Elementul central al targului "Luxury Show" de anul acesta vor fi bijuteriile, dar si marcile-bijuterii care vor fi expuse in pavilionul central unde va fi amenajata o galerie speciala. Conceptul sub care se va derula targul marcilor de lux din 2007 este "luxul ca atitudine" si este inspirat din afirmatia renumitului creator, Coco Chanel care a spus ca luxul nu este opusul saraciei, ci opusul vulgaritatii.
Evenimentul organizat de Romexpo si Euroexpo va reuni si anul acesta cele mai cunoscute marci de lux din lume, de la cele mai sofisticate bijuterii si toalete, aparatura high-tech si decoratiuni interioare, pana la ultimele modele de elicoptere, limuzine si yachturi. La fel ca la prima editie "Luxury Show", desfasurata in decembrie 2006, brandurile prezente la eveniment vor fi repartizate in cinci sectiuni: "Home& Design" (mobila, decoratiuni interioare si exterioare), "Motorshow" (masini, motociclete), "Trend Fashion" (haine, bijuterii sau produse cosmetice), "HiEnd" (echipamente electronice, gadget-uri) si "Leisure &Pleasure" (bauturi, cafea, baruri, restaurante sau cadouri).
Noutatea "Luxury Show" 2007 consta in introducerea unui ambasador al bunul gust. "Special pentru acest eveniment intentionam sa cream o institutie a Ambasadorului Luxului, prin care o personalitate de talie internationala sa se implice in promovarea luxului ca atitudine", a precizat directoul general Romexpo.
Anul trecut, primul targ al marcilor de lux a avut 7.550 de vizitatori care au putut admira exponate cu o valoare totala de aproximativ 20 milioane euro. Printre marcile prezente s-au numarat Rolls Royce, Mercedes, Versace, Chanel, sau Prada, iar valoarea totala a contarctelor incheiate a depasit 5 milioane euro.
Cele mai scumpe produse pentru care s-au semnat contracte au fost yachturile si automobilele. Reprezentantii firmei Neptun Yacht au spus ca la targ au primit comenzi chiar si pentru ambarcatiuni care nu erau expuse, in timp ce compania Dom Leasing a vandut 14 automobile in valoare totala de 1,4 milioane euro, triplu fata de estimarile initiale.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- DAN AIR a efectuat primul zbor comercial pe ruta București - Damasc
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara