Luxury Show - 2007 va costa peste 500.000 euro

Data publicarii: 24-04-2007 | Afaceri

Al doilea targ al marcilor de lux din Romania, "Luxury Show", eveniment ce se va desfasura la Romexpo intre 6 si 9 decembrie, va avea un buget ce va depasi 500.000 euro, a declarat, marti, directorul general Romexpo, George Cojocaru. "Acesti bani reprezinta cheltuielile necesare organizarii evenimentului, fiind practic o investitie in imagine, intr-un produs nou, de viitor, care in prima faza va genera probabil un profit destul de mic", a adaugat George Cojocaru.

Elementul central al targului "Luxury Show" de anul acesta vor fi bijuteriile, dar si marcile-bijuterii care vor fi expuse in pavilionul central unde va fi amenajata o galerie speciala. Conceptul sub care se va derula targul marcilor de lux din 2007 este "luxul ca atitudine" si este inspirat din afirmatia renumitului creator, Coco Chanel care a spus ca luxul nu este opusul saraciei, ci opusul vulgaritatii.

Evenimentul organizat de Romexpo si Euroexpo va reuni si anul acesta cele mai cunoscute marci de lux din lume, de la cele mai sofisticate bijuterii si toalete, aparatura high-tech si decoratiuni interioare, pana la ultimele modele de elicoptere, limuzine si yachturi. La fel ca la prima editie  "Luxury Show", desfasurata in decembrie 2006, brandurile prezente la eveniment vor fi repartizate in cinci sectiuni: "Home& Design" (mobila, decoratiuni interioare si exterioare), "Motorshow" (masini, motociclete), "Trend Fashion" (haine, bijuterii sau produse cosmetice), "HiEnd" (echipamente electronice, gadget-uri) si "Leisure &Pleasure" (bauturi, cafea, baruri, restaurante sau cadouri).

Noutatea "Luxury Show" 2007 consta in introducerea unui ambasador al bunul gust. "Special pentru acest eveniment intentionam sa cream o institutie a Ambasadorului Luxului, prin care o personalitate de talie internationala sa se implice in promovarea luxului ca atitudine", a precizat directoul general Romexpo.

Anul trecut, primul targ al marcilor de lux a avut 7.550 de vizitatori care au putut admira exponate cu o valoare totala de aproximativ 20 milioane euro. Printre marcile prezente s-au numarat Rolls Royce, Mercedes, Versace, Chanel, sau Prada, iar valoarea totala a contarctelor incheiate a depasit 5 milioane euro.

Cele mai scumpe produse pentru care s-au semnat contracte au fost yachturile si automobilele. Reprezentantii firmei Neptun Yacht au spus ca la targ au primit comenzi chiar si pentru ambarcatiuni care nu erau expuse, in timp ce compania Dom Leasing a vandut 14 automobile in valoare totala de 1,4 milioane euro, triplu fata de estimarile initiale.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: