Trucuri care scumpesc casele
Data publicarii: 25-04-2007 | Imobiliare95% dintre particulari sunt fortati sa-si vanda casele prin agentii imobiliare, noteaza Gardianul. De cativa ani, agentiile imobiliare din Romania si-au facut o baza de date mai tare decat cea a politiei. Aici sunt introduse toate persoanele care vand, cumpara sau inchiriaza apartamente, vile sau terenuri. Aplicatia circula doar in lumea firmelor imobiliare si este pazita cu strasnicie. Prin intermediul acestui program, particularii sunt agatati imediat de rechini. Acestia umfla preturile si preiau publicitatea, convingand proprietarii ca obtin mai multi bani de la clientii lor.
Pentru un particular care da un anunt de vanzare sau inchiriere pe cont propriu, primele cateva zile dupa acest demers devin un calvar. Acesta va primi sute de telefoane din partea agentilor care ii promit marea cu sarea, inclusiv un pret mult mai mare decat cel dorit de vanzator. Totul se dovedeste insa o cacealma, pentru ca agentiile nu vor face altceva decat sa preia acest anunt in baza lor de date, evident la un pret care sa acopere si profitul lor.
Pe lista arsenalului cu care agentiile imobiliare agata clientii se numara si anunturile-capcana. Acestea contin preturi mult mai mici decat cele reale si au menirea de a-i atrage pe cei care sunt in cautarea unei case. O data intrat pe mana intermediarilor, clientul va primi oferte mult mai scumpe si va strabate orasul impreuna cu agentii de teren ai firmelor, care habar nu au unde se afla apartamentele pe care le au la vanzare.
Integral in Gardianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an