Trucuri care scumpesc casele
Data publicarii: 25-04-2007 | Imobiliare95% dintre particulari sunt fortati sa-si vanda casele prin agentii imobiliare, noteaza Gardianul. De cativa ani, agentiile imobiliare din Romania si-au facut o baza de date mai tare decat cea a politiei. Aici sunt introduse toate persoanele care vand, cumpara sau inchiriaza apartamente, vile sau terenuri. Aplicatia circula doar in lumea firmelor imobiliare si este pazita cu strasnicie. Prin intermediul acestui program, particularii sunt agatati imediat de rechini. Acestia umfla preturile si preiau publicitatea, convingand proprietarii ca obtin mai multi bani de la clientii lor.
Pentru un particular care da un anunt de vanzare sau inchiriere pe cont propriu, primele cateva zile dupa acest demers devin un calvar. Acesta va primi sute de telefoane din partea agentilor care ii promit marea cu sarea, inclusiv un pret mult mai mare decat cel dorit de vanzator. Totul se dovedeste insa o cacealma, pentru ca agentiile nu vor face altceva decat sa preia acest anunt in baza lor de date, evident la un pret care sa acopere si profitul lor.
Pe lista arsenalului cu care agentiile imobiliare agata clientii se numara si anunturile-capcana. Acestea contin preturi mult mai mici decat cele reale si au menirea de a-i atrage pe cei care sunt in cautarea unei case. O data intrat pe mana intermediarilor, clientul va primi oferte mult mai scumpe si va strabate orasul impreuna cu agentii de teren ai firmelor, care habar nu au unde se afla apartamentele pe care le au la vanzare.
Integral in Gardianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare