Clientii sub acoperire ai bancilor
Data publicarii: 25-04-2007 | Finante-BanciCalitatea serviciilor oferite de filialele bancilor vizitate de clienti sub acoperire s-a incadrat in clasa satisfacatoare (cu un procent de 48%). La fel si modul in care angajatii bancilor isi intampina clientii, respectiv modul in care acestia atrag noi clienti, noteaza Evenimentul Zilei. Un procent mai bun a fost obtinut de angajatii bancilor in privinta cunoasterii produselor pe care trebuie sa le vanda, dar tot in categoria "satisfacator" se incadreaza si aceste rezultate.
Acestea sunt concluziile unui studiu independent, realizat de compania Future Marketing, la finele anului 2006, prin trimiterea de "clienti misteriosi" in unitatile teritoriale ale 15 banci. Despre institutiile de credit care au fost vizitate de clientii misteriosi, compania precizeaza ca sunt "cele mai importante din Romania".
Cine sunt evaluatorii
Clientii misteriosi nu se deosebesc de clientii obisnuiti ai bancilor. Ei lucreaza pentru companii precum Future Marketing sau pentru companiile de cercetare de piata. "Cred ca aproape toate bancile au la ora actuala un program de Mystery Shopping", afirma Ioana Bostina, managing partener la Future Marketing. Mystery Shopping sau Mystery Client sunt cateva denumiri ale acestui instrument de marketing.
De fapt, clientii misteriosi sunt colaboratori ai firmei care face studiul de piata sau cercetarea pentru o anumita banca. Pot fi studenti sau persoane care au un job obisnuit. Future Marketing are, de exemplu, 800 de colaboratori.
Bostina dezvaluie ca Future Marketing a facut astfel de programe pentru BRD si Credit Europe Bank. Acestia sunt clientii din industria bancara al caror nume il poate spune. Unii clienti prefera ca numele lor sa nu fie mentionat de firmele cu care colaboreaza.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an