Clientii sub acoperire ai bancilor
Data publicarii: 25-04-2007 | Finante-BanciCalitatea serviciilor oferite de filialele bancilor vizitate de clienti sub acoperire s-a incadrat in clasa satisfacatoare (cu un procent de 48%). La fel si modul in care angajatii bancilor isi intampina clientii, respectiv modul in care acestia atrag noi clienti, noteaza Evenimentul Zilei. Un procent mai bun a fost obtinut de angajatii bancilor in privinta cunoasterii produselor pe care trebuie sa le vanda, dar tot in categoria "satisfacator" se incadreaza si aceste rezultate.
Acestea sunt concluziile unui studiu independent, realizat de compania Future Marketing, la finele anului 2006, prin trimiterea de "clienti misteriosi" in unitatile teritoriale ale 15 banci. Despre institutiile de credit care au fost vizitate de clientii misteriosi, compania precizeaza ca sunt "cele mai importante din Romania".
Cine sunt evaluatorii
Clientii misteriosi nu se deosebesc de clientii obisnuiti ai bancilor. Ei lucreaza pentru companii precum Future Marketing sau pentru companiile de cercetare de piata. "Cred ca aproape toate bancile au la ora actuala un program de Mystery Shopping", afirma Ioana Bostina, managing partener la Future Marketing. Mystery Shopping sau Mystery Client sunt cateva denumiri ale acestui instrument de marketing.
De fapt, clientii misteriosi sunt colaboratori ai firmei care face studiul de piata sau cercetarea pentru o anumita banca. Pot fi studenti sau persoane care au un job obisnuit. Future Marketing are, de exemplu, 800 de colaboratori.
Bostina dezvaluie ca Future Marketing a facut astfel de programe pentru BRD si Credit Europe Bank. Acestia sunt clientii din industria bancara al caror nume il poate spune. Unii clienti prefera ca numele lor sa nu fie mentionat de firmele cu care colaboreaza.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025
- EY România anunță șase noi directori în departamentul de Asistență Fiscală și Juridică și în cel de Audit și Servicii Conexe
- Deloitte Romania a asistat ROCA Investments in preluarea pachetului de 20% din actiunile Grupului Adrem
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025