Clientii sub acoperire ai bancilor
Data publicarii: 25-04-2007 | Finante-BanciCalitatea serviciilor oferite de filialele bancilor vizitate de clienti sub acoperire s-a incadrat in clasa satisfacatoare (cu un procent de 48%). La fel si modul in care angajatii bancilor isi intampina clientii, respectiv modul in care acestia atrag noi clienti, noteaza Evenimentul Zilei. Un procent mai bun a fost obtinut de angajatii bancilor in privinta cunoasterii produselor pe care trebuie sa le vanda, dar tot in categoria "satisfacator" se incadreaza si aceste rezultate.
Acestea sunt concluziile unui studiu independent, realizat de compania Future Marketing, la finele anului 2006, prin trimiterea de "clienti misteriosi" in unitatile teritoriale ale 15 banci. Despre institutiile de credit care au fost vizitate de clientii misteriosi, compania precizeaza ca sunt "cele mai importante din Romania".
Cine sunt evaluatorii
Clientii misteriosi nu se deosebesc de clientii obisnuiti ai bancilor. Ei lucreaza pentru companii precum Future Marketing sau pentru companiile de cercetare de piata. "Cred ca aproape toate bancile au la ora actuala un program de Mystery Shopping", afirma Ioana Bostina, managing partener la Future Marketing. Mystery Shopping sau Mystery Client sunt cateva denumiri ale acestui instrument de marketing.
De fapt, clientii misteriosi sunt colaboratori ai firmei care face studiul de piata sau cercetarea pentru o anumita banca. Pot fi studenti sau persoane care au un job obisnuit. Future Marketing are, de exemplu, 800 de colaboratori.
Bostina dezvaluie ca Future Marketing a facut astfel de programe pentru BRD si Credit Europe Bank. Acestia sunt clientii din industria bancara al caror nume il poate spune. Unii clienti prefera ca numele lor sa nu fie mentionat de firmele cu care colaboreaza.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall