OTP Bank Romania inaugureaza o noua agentie in Lugoj
Data publicarii: 26-04-2007 | Finante-BanciOTP Bank Romania inaugureaza o noua agentie in Lugoj ca parte a strategiei sale de dezvoltare pe piata bancara din Romania, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "A fi aproape de clientii nostri atat prin proximitate, cat si prin crearea de produse flexibile care sa le satisfaca nevoile, este foarte important pentru noi", a afirmat Catalin Mustetiu, Director Agentia Lugoj.
Ca parte a strategiei sale de dezvoltare pe piata bancara romaneasca, OTP Bank Romania a incheiat anul 2006 cu 66 unitati operationale, iar in primul trimestru al acestui an a inaugurat alte unitati operationale in Focsani, Hunedoara, Timisoara, Vaslui, Cluj si Targoviste.
"OTP Bank Romania detine in acest moment 71 de sucursale si preconizeza ca, pana la sfarsitul anului 2007 sa aiba peste 100 de unitati operationale in toata tara," a adaugat Catalin Mustetiu.
Noua agentie din Lugoj, situata in Str. 20 Decembrie 1989, nr. 36, parter ofera produse si servicii bancare adresate atat clientilor persoane fizice, cat si companiilor.
Segmentul de retail a fost activat prin lansarea mai multor produse - creditul pentru nevoi personale, creditul pentru nevoi personale cu garantie imobiliara, creditul ipotecar, carduri de credit si de debit, cardul de credit co-branded dezvoltat impreuna cu Mol Romania, OTPdirekt, creditul auto si overdraft-ul. In curand vor fi lansate alte noi produse, ca parte a strategiei pentru segmentul de retail pe anul 2007.
"Devenim un jucator activ pe piata bancara din Romania", a declarat Frigyes Harshegyi, Director General al OTP Bank Romania. "Dupa studierea tendintelor si a evolutiei probabile a segmentului bancar, acum suntem pregatiti sa operam miscari vizibile, menite sa ne ajute sa ne atingem obiectivul pe termen mediu, acela de a detine o cota de piata de 4-5% din sectorul bancar romanesc", a precizat el.
Parte a ofertei de retail a bancii, creditele pot fi acordate in diferite valute - lei, euro, forinti si franci elvetieni, si se adreseaza fiecarei categorii de consumatori, de la liber profesionisti la pensionari, de la cetateni romani la cetateni straini. Un punct de diferenta il reprezinta politica bancii de a lua in considerare si alte tipuri de venituri decat cele salariale - pensii, venituri din activitati independente, drepturi de autor, comisioane sau chirii.
"Am pornit la drum cu o oferta atractiva pentru toate categoriile de consumatori", a declarat Frigyes Harshegyi, Director General al OTP Bank Romania "Daca pana la acest moment ne-am facut temele, analizand indeaproape piata de retail din Romania, acum suntem pregatiti sa ne intampinam clientii cu o oferta avantajoasa" a adaugat acesta.
OTP Bank Romania a atins in ianuare 2007 o cota de piata de 2,01% pe segmentul retail, bazata pe cresterea creditelor ipotecare, pana la nivelul de 3,89% din piata.
OTP Bank Romania este parte a OTP Group, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa Centrala si de Est, cu operatiuni in tari precum Ungaria, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ukraina, Slovacia, Serbia si Romania, deservind peste 11 milioane de clienti.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Consumer Index Romania 2025: Romanii resimt presiunea inflatiei si devin mai prudenti in consum
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii