OTP Bank Romania inaugureaza o noua agentie in Lugoj
Data publicarii: 26-04-2007 | Finante-BanciOTP Bank Romania inaugureaza o noua agentie in Lugoj ca parte a strategiei sale de dezvoltare pe piata bancara din Romania, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. "A fi aproape de clientii nostri atat prin proximitate, cat si prin crearea de produse flexibile care sa le satisfaca nevoile, este foarte important pentru noi", a afirmat Catalin Mustetiu, Director Agentia Lugoj.
Ca parte a strategiei sale de dezvoltare pe piata bancara romaneasca, OTP Bank Romania a incheiat anul 2006 cu 66 unitati operationale, iar in primul trimestru al acestui an a inaugurat alte unitati operationale in Focsani, Hunedoara, Timisoara, Vaslui, Cluj si Targoviste.
"OTP Bank Romania detine in acest moment 71 de sucursale si preconizeza ca, pana la sfarsitul anului 2007 sa aiba peste 100 de unitati operationale in toata tara," a adaugat Catalin Mustetiu.
Noua agentie din Lugoj, situata in Str. 20 Decembrie 1989, nr. 36, parter ofera produse si servicii bancare adresate atat clientilor persoane fizice, cat si companiilor.
Segmentul de retail a fost activat prin lansarea mai multor produse - creditul pentru nevoi personale, creditul pentru nevoi personale cu garantie imobiliara, creditul ipotecar, carduri de credit si de debit, cardul de credit co-branded dezvoltat impreuna cu Mol Romania, OTPdirekt, creditul auto si overdraft-ul. In curand vor fi lansate alte noi produse, ca parte a strategiei pentru segmentul de retail pe anul 2007.
"Devenim un jucator activ pe piata bancara din Romania", a declarat Frigyes Harshegyi, Director General al OTP Bank Romania. "Dupa studierea tendintelor si a evolutiei probabile a segmentului bancar, acum suntem pregatiti sa operam miscari vizibile, menite sa ne ajute sa ne atingem obiectivul pe termen mediu, acela de a detine o cota de piata de 4-5% din sectorul bancar romanesc", a precizat el.
Parte a ofertei de retail a bancii, creditele pot fi acordate in diferite valute - lei, euro, forinti si franci elvetieni, si se adreseaza fiecarei categorii de consumatori, de la liber profesionisti la pensionari, de la cetateni romani la cetateni straini. Un punct de diferenta il reprezinta politica bancii de a lua in considerare si alte tipuri de venituri decat cele salariale - pensii, venituri din activitati independente, drepturi de autor, comisioane sau chirii.
"Am pornit la drum cu o oferta atractiva pentru toate categoriile de consumatori", a declarat Frigyes Harshegyi, Director General al OTP Bank Romania "Daca pana la acest moment ne-am facut temele, analizand indeaproape piata de retail din Romania, acum suntem pregatiti sa ne intampinam clientii cu o oferta avantajoasa" a adaugat acesta.
OTP Bank Romania a atins in ianuare 2007 o cota de piata de 2,01% pe segmentul retail, bazata pe cresterea creditelor ipotecare, pana la nivelul de 3,89% din piata.
OTP Bank Romania este parte a OTP Group, unul dintre cele mai importante grupuri financiare din Europa Centrala si de Est, cu operatiuni in tari precum Ungaria, Muntenegru, Croatia, Bulgaria, Rusia, Ukraina, Slovacia, Serbia si Romania, deservind peste 11 milioane de clienti.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an