Cumpararea Palatului CEC de catre Municipalitate intarzie din cauza birocratiei

Data publicarii: 26-04-2007 | Finante-Banci

Cumpararea Palatului CEC de catre Municipalitate a intarziat din cauza unei probleme cu Planul Urbanistic Zonal (PUZ) al terenului pe care CEC-ul il va primi de la primarie pentru un nou sediu, a declarat, miercuri, primarul Capitalei, Adriean Videanu. "Oferta este facuta, este negociata, avem si hotararea de guvern in ceea ce priveste alocarea resurselor financiare. Ceea ce nu s-a putut rezolva pana in momentul de fata, datorita aspectelor birocratice, este rezolvarea cu acel teren pe care trebuie sa il dam CEC-ului pe care sa se construiasca noul sediu", a precizat Videanu.

Primarul general al Capitalei a mai spus ca a avut o discutie in acest sens cu arhitectul-sef, care l-a asigurat ca in termen de doua saptamani "se va rezolva si problema PUZ-ului in acea locatie in care CEC-ul vrea sa isi construiasca noul sediu".

Potrivit presedintelui CEC, Eugen Radulescu, terenul pe care va fi construit noul sediu al CEC, de circa 2.700 metri patrati,  va fi situat in apropierea Spitalului Municipal, pe cheiul  Dambovitei, iar constructia ar putea fi finalizata spre sfarsitul anului 2008.

Consiliul General al Municipiului Bucuresti a aprobat, in luna septembrie a anului trecut,  preluarea sediului central al CEC pentru suma de 17,787 de milioane de euro, bani care urmeaza sa fie virati municipalitatii de catre Ministerul Economiei si Finantelor. La 18 octombrie 2006 Guvernul a aprobat transferarea Palatului CEC catre Primaria Capitalei pentru a fi transformat in muzeu, urmand ca Executivul sa achite peste 17 milioane de euro, reprezentand pretul cladirii.

CEC va mai putea folosi vechiul sediu, de pe Calea Victoriei, un an, maxim doi dupa ce cladirea, considerata monument istoric, va fi trecuta in proprietatea municipalitatii.

NewsIn

Ultimele stiri pe BankNews.ro: