Carrefour-ul din Piata Unirii va fi gata pana la inceputul toamnei
Data publicarii: 02-05-2007 | AfaceriCarrefour Romania a investit, pana in prezent, peste 5 milioane euro pentru deschiderea din vara a magazinului inchiriat de la Univers'All din zona Piata Unirii din Bucuresti, a declarat directorul general al Carrefour Romania, Jacobo Caller Celestino. "Refacem totul in magazin si inca nu am terminat, dar cred ca la final investitia va fi intre cinci si sase milioane euro, incluzand echipamentul, iar magazinul va fi inaugurat prin lunile iulie-septembrie ale acestui an", a afirmat directorul general al Carrefour Romania.
Univers'All nu era in planurile Carrefour Romania, insa a fost o mare oportunitate datorita locatiei extrem de favorabile, magazinul fiind situat in centrul Bucurestiului, a explicat Celestino decizia companiei. "Datorita experientei Carrefour am decis sa facem un test pentru ca locatia este foarte buna. Totusi acest proiect este unul complicat pentru ca trebuie sa adaptam formatul Carrefour care cuprinde o suprafata de vanzare de aproximativ 8.000 metri patrati la un spatiu mic de aproximativ 3.600 metri patrati", a adaugat Celestino.
Magazinul Carrefour Unirea are o suprafata de vanzare de 3.600 de metri patrati, pe doua etaje, dispune de parcarea din Unirea Shopping Center si va fi deservit de 400 angajati. Gama de produse alimentare va fi identica celei din alte hipermarketuri Carrefour, dar, in schimb, va fi redusa oferata din sectorul de produse nealimentare, din cauza spatiului redus de care dispune magazinul.
Anul acesta, Carrefour Romania isi va extinde reteaua de hipermarketuri cu trei magazine, doua la Iasi si unul la Cluj- Napoca, investitia fiind estimata la aproximativ 60 milioane euro. In Capitala, Carrefour va deschide, anul viitor, cel de-al cincilea magazin, situat in zona Vitan-Barzesti, avand 1.100 locuri de parcare. Tot in 2008, Carrefour Romania, proprietate a grupului francez Hyparlo, va extinde reteaua de hipermarketuri cu patru magazine, la Oradea, Arad, Pitesti si Suceva.
Reteaua Carrefour Romania include in prezent sapte hipermarketuri, valoarea totala a investitiilor realizate in Romania depasind 220 de milioane de euro. Carrefour a realizat anul trecut, vanzari de 608,9 milioane de euro, reprezentand o crestere cu 39% fata de 2005.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză