Papaya este agentia de publicitate a CEC
Data publicarii: 02-05-2007 | MediaIn urma unei concurs organizat la inceputul anului, CEC a ales agentia de publicitate Papaya, care se va ocupa de promovarea produselor bancii, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Activitatea Papaya va consta in servicii de consultanta si creatie si, de asemenea, in cumpararea de spatii media.
"Cel mai important obiectiv al CEC in acest an este cresterea cotei de piata, iar in acest scop consideram de maxima importanta comunicarea produselor noastre in mod coerent, profesionist. Misiunea ne va fi usurata de faptul ca numerosi analisti ai pietei financiar-bancare, au declarat deja produsele CEC ca fiind foarte competitive. Totusi, dat fiind nivelul scazut al comunicarii noastre din ultimii ani, va trebui sa muncim mult pentru a ajunge din urma bancile care au investit deja foarte mult la acest capitol. Avem incredere in parteneriatul cu Papaya pentru ca, in afara de prospetimea ideilor creative, ei au demonstrat o extraordinara empatie cu specificul CEC in peisajul bancar si o receptivitate crescuta la nevoile, aspiratiile si asteptarile clientilor bancari", considera Oltea Belciuganu, director Marketing si Comunicare CEC.
"Suntem foarte bucurosi ca am fost cei alesi de comisia CEC, mai ales ca licitatia organizata o avut un standard ridicat. In acest moment, pot spune ca avem de comunicat un produs foarte bun si un brand cu o notorietate uriasa in Romania. Studiile pe care le-am facut arata ca CEC ar putea sa avanseze foarte rapid spre o cota de piata mai mare. Institutia a inregistrat importante si pozitive restructurari in ultimii ani, iar acum este randul ca acestea sa fie comunicate. Sper ca produsele agentiei Papaya sa reuseasca sa fie cel putin la fel de competitive ca produsele CEC", a declarat Robert Tiderle, Managing Director Papaya Advertising.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor