Papaya este agentia de publicitate a CEC
Data publicarii: 02-05-2007 | MediaIn urma unei concurs organizat la inceputul anului, CEC a ales agentia de publicitate Papaya, care se va ocupa de promovarea produselor bancii, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro. Activitatea Papaya va consta in servicii de consultanta si creatie si, de asemenea, in cumpararea de spatii media.
"Cel mai important obiectiv al CEC in acest an este cresterea cotei de piata, iar in acest scop consideram de maxima importanta comunicarea produselor noastre in mod coerent, profesionist. Misiunea ne va fi usurata de faptul ca numerosi analisti ai pietei financiar-bancare, au declarat deja produsele CEC ca fiind foarte competitive. Totusi, dat fiind nivelul scazut al comunicarii noastre din ultimii ani, va trebui sa muncim mult pentru a ajunge din urma bancile care au investit deja foarte mult la acest capitol. Avem incredere in parteneriatul cu Papaya pentru ca, in afara de prospetimea ideilor creative, ei au demonstrat o extraordinara empatie cu specificul CEC in peisajul bancar si o receptivitate crescuta la nevoile, aspiratiile si asteptarile clientilor bancari", considera Oltea Belciuganu, director Marketing si Comunicare CEC.
"Suntem foarte bucurosi ca am fost cei alesi de comisia CEC, mai ales ca licitatia organizata o avut un standard ridicat. In acest moment, pot spune ca avem de comunicat un produs foarte bun si un brand cu o notorietate uriasa in Romania. Studiile pe care le-am facut arata ca CEC ar putea sa avanseze foarte rapid spre o cota de piata mai mare. Institutia a inregistrat importante si pozitive restructurari in ultimii ani, iar acum este randul ca acestea sa fie comunicate. Sper ca produsele agentiei Papaya sa reuseasca sa fie cel putin la fel de competitive ca produsele CEC", a declarat Robert Tiderle, Managing Director Papaya Advertising.
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri