Modelul Fiat Linea va intra pe piata romaneasca in aceasta vara
Data publicarii: 04-05-2007 | AutoBerlina de clasa medie Fiat Linea, care a fost lansata oficial joi in Turcia, unde este produsa, va fi comercializata pe piata romaneasca din aceasta vara si va costa incepand de la 12.500 euro, au declarat surse din Auto Italia, importatorul Fiat in Romania.
Importatorul nu a decis inca data exacta a lansarii in tara, insa cu siguranta noul model al marcii italiene va intra in showroom-urile romanesti la vara. Linea a fost prezentat in premiera mondiala in octombrie 2006 la Istanbul si este produs in orasul Bursa de compania Tofas, un joint - venture intre Fiat Auto si Koc Holding, o companie turca listata la bursa din Istanbul. Productia va ajunge in faza de maxim la 60.000 de unitati pe an.
Fiat va incepe - la o data care nu a fost stabilita - productia berlinei Linea in Brazilia, India, Rusia si China. Linea va concura pe piata cu modele precum Renault Megane, Opel Astra Classic si Ford Focus. Pentru inceput, modelul va fi disponibil in doua versiuni de motorizare: un propulsor pe benzina de 1,4 litri - 77 cai putere si un motor diesel de 1,3 litri - 90 cai putere. Mai tarziu va fi disponibil si un motor de 120 cai putere, tot diesel.
Auto Italia, importatorul marcilor Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati si Ssangyong, a vandut in primul trimestru aproape 2.400 de automobile, in crestere cu 54% fata de intervalul similar din 2006, pe fondul dublarii vanzarilor de utilitare Fiat. Dintre cele 2.394 de vehicule vandute, jumatate au fost masini Fiat, 1.222 de unitati, cu 41% mai mult decat in primele trei luni din 2006. Cele mai vandute modele Fiat au fost Albea, cu 488 de unitati si Panda cu 271 de unitati.
Compania va mai aduce in tara anul acesta inca un model de clasa medie de la Fiat, automobilul Bravo in cinci usi.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an