Banci: afara-i vopsit gardul, inauntru-i leopardul
Data publicarii: 04-05-2007 | Finante-BanciInstitutiile de credit iau note mari la aspectul agentiilor si note mici la calitatea serviciilor oferite clientilor, noteaza Evenimentul Zilei. Institutiile de credit nu iau nota de trecere la calitatea serviciilor, dar iau mai mult de 9 la aspectul unitatilor teritoriale. Aceasta este transpunerea, pe o scala de la 1 la 10, a procentelor obtinute de banci in cadrul unui studiu independent realizat de Future Marketing.
Studiul a fost realizat la finele anului 2006 prin vizitarea de catre clienti misteriosi a unitatilor celor mai importante 15 banci din sistemul autohton. Future Marketing nu dezvaluie numele bancilor vizitate, dar precizeaza ca sunt "cele mai importante din Romania". Clientii misteriosi sunt angajatii unor societati care fac studii de piata independente sau la cererea altor companii.
Repetente la servicii
Calitatea serviciilor oferite de angajatii bancilor vizitate de clientii misteriosi a obtinut media 48,32%. Acest procent se traduce prin servicii de calitate "satisfacatoare". Rezultatele obsinute de o banca sunt foarte bune daca procentul este de cel putin 80%.
Serviciile oferite de angajatii bancilor au primit calificativul de satisfacatoare pe mai multe segmente: cat de bine cunosc produsele pe care trebuie sa le vanda clientilor, modul in care ii intampina pe cei care intra in unitatile institutiilor la care lucreaza, respectiv cat de bine se pricep sa atraga noi clienti.
Gradul de multumire a clientilor a fost de 54,17%, in medie, la nivelul intregii tari, potrivit studiului mentionat. Calitatea serviciilor a fost compensata de aspectul unitatilor bancare.
Aspectul unitatilor a obtinut note foarte bune, mai ales daca acestea sunt puse alaturi de cele obtinute la calitatea serviciilor oferite celor care le calca pragul. Cele 15 banci au obtinut o medie de 85,82%. Aspectul exterior al unitatilor bancare este cel care a tras in jos nota finala. Aceasta deoarece la aspectul interior institutiile de credit au reusit performanta de a obtine o medie de 91,11%, ceea ce s-ar traduce printr-o nota mai mare de 9.
Integral in Evenimentul Zilei
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an