Dacia Logan ar putea intra pe piata britanica la anul
Data publicarii: 04-05-2007 | AutoGrupul Renault ar putea lansa, la finalul anului viitor, o varianta hatchback cu volan pe dreapta a modelului Logan, care ar urma sa fie comercializat sub sigla Dacia prin 200 de dealeri Renault din Regatul Unit, informeaza joi revista britanica Autocar.
Compania nu a decis inca toate detaliile privind lansarea pe piata britanica a unei versiuni hatchback a modelului Logan si lucreaza la strategia de marketing si la pret, potrivit revistei citate. Directorul Renault Marea Britanie, Roland Bouchara, a declarat pentru Autocar ca modelul Logan va fi comercializat prin cei 200 de dealeri Renault care nu vor fi obligati sa faca showroomuri speciale pentru masinile Dacia, insa vor fi incurajati sa aiba o zona speciala dedicata Logan.
"Sunt convins ca masina va avea succes aici. (...) Noul look este foarte atragator si chiar daca nu ridica masina mai sus in gama, o face sa para mai moderna si mai practica. Sunt sigur ca britanicilor le va placea", a mai spus Bouchara.
Denumirea de hatchback provine din cuvintele engleze "hatch" - trapa - si "back" - spate si defineste un automobil de dimensiuni mai mici la care usa din spate este aproape verticala, iar spatiul de incarcare este mai redus decat la un break si nu are de cele mai multe ori geamuri laterale.
Oficialii Renault au anuntat in martie la salonul de la Geneva ca urmatorul model din gama Logan va fi lansat mai intai in Brazilia, la sfarsitul acestui an, si apoi in Europa anul viitor, insa nu au precizat tipul de caroserie.
Patrick Pelata, vice-presedinte pentru produs, strategie si planificare la Renault, declara la inceputul lunii aprilie pentru just-auto ca in cazul in care capacitatea de productie va permite, Loganul cu volan pe partea dreapta destinat pietei britanice ar putea fi construit in Romania. Oficialul Renault a mai spus ca diferentele dintre Loganul produs in India si cel produs in Romania, cum ar fi protectia mai buna anticoroziune oferita de modelul produs la noi - sunt inca un atu pentru a alege Romania ca sursa pentru Regatul Unit.
Gama Logan cuprinde in prezent trei modele: berlina, break-ul numit MCV si furgonul numit Logan VAN. Grupul Renault vrea sa vanda, pe plan mondial, anul acesta, 400.000 de automobile Logan, in crestere cu 60% fata de 2006, pe fondul inceperii productiei in Iran, India si Brazilia.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză