Santander, banca spaniola ce nu mai percepe comisioane clientilor sai
Data publicarii: 05-05-2007 | Finante-BanciSantander, cea mai mare banca din Spania si prima din Europa dupa capitalizarea bursiera, deruleaza, inca de anul trecut, campania comisioanelor zero pentru clientii sai, o inovatie ce a fost adoptata rapid si de alte banci concurente. Drept consecinta, valoarea medie a comisioanelor pe care trebuie sa le plateasca clientii bancilor spaniole a scazut drastic anul trecut, cu 31%, in timp ce in alte tari europene pretul serviciilor bancare a fost in crestere. Cele mai mari scaderi ale comisioanelor au fost consemnate la serviciile de administrare a conturilor bancare (mai mici cu 81%) si a comisioanelor pentru plati (mai mici cu 15%), se arata intr-un studiu realizat de CapGemini.
De la inceputul acestui an, Santander a extins campania serviciilor bancare cu comision zero, denumita "Vrem sa fim banca ta" si pentru alti clienti ai bancii, precum studenti, actionari ai bancii, cei cu profesii liberale sau emigranti.
Ceea ce inseamna ca un numar de aproximativ 650.000 dintre clientii bancii, ce fac parte din categoriile sus-mentionate, nu vor mai plati comisioane pentru diverse servicii bancare sau transferuri de bani. Un numar de 3,4 milioane din cei opt milioane de clienti ai bancii Santander beneficiaza de aceasta campanie a comisioanelor zero, ceea ce "costa" banca nu mai putin de 37,1 milioane de euro. In schimb, Santader castiga clienti noi, ce li se ofera mai multe servicii si care sunt mai multumiti de serviciile bancare.
Serviciile pentru care clientii bancii nu platesc comisioane sunt cele de administrare a conturilor, emiterea si reinnoirea cardurilor de debit, platile interne si transferurile de bani in interiorul Uniunii Europene, in limita a 50.000 de euro, constituirea de depozite, consultarea extrasului de cont, transferuri si retrageri de numerar de la ATM-urile bancii Santander.
Mai nou, nici emigrantii, clienti ai bancii, nu vor mai plati comisioane pentru banii trimisi acasa. Singura conditie este ca acestia sa detina unul dintre produsele bancii: un depozit, o pensie sau un plan de pensii sau un credit imobiliar.
Enrique Garcia Candelas, directorul general al diviziei comerciale a bancii Santader, spune ca aceasta campanie cu comisioane zero a adus bancii anul trecut 369.000 de noi clienti, in timp ce 178.000 de clienti au contractat un nou produs bancar. Fiecare client beneficiar al noului plan de servicii fara comisioane este detinatorul a 5,5 produse bancare, fata de o medie de numai 3,3 produse bancare cu un an in urma.
Santander are o retea bancara in Spania de 2.944 de unitati, 8 milioane de clienti si 16.616 angajati.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare