Santander, banca spaniola ce nu mai percepe comisioane clientilor sai
Data publicarii: 05-05-2007 | Finante-BanciSantander, cea mai mare banca din Spania si prima din Europa dupa capitalizarea bursiera, deruleaza, inca de anul trecut, campania comisioanelor zero pentru clientii sai, o inovatie ce a fost adoptata rapid si de alte banci concurente. Drept consecinta, valoarea medie a comisioanelor pe care trebuie sa le plateasca clientii bancilor spaniole a scazut drastic anul trecut, cu 31%, in timp ce in alte tari europene pretul serviciilor bancare a fost in crestere. Cele mai mari scaderi ale comisioanelor au fost consemnate la serviciile de administrare a conturilor bancare (mai mici cu 81%) si a comisioanelor pentru plati (mai mici cu 15%), se arata intr-un studiu realizat de CapGemini.
De la inceputul acestui an, Santander a extins campania serviciilor bancare cu comision zero, denumita "Vrem sa fim banca ta" si pentru alti clienti ai bancii, precum studenti, actionari ai bancii, cei cu profesii liberale sau emigranti.
Ceea ce inseamna ca un numar de aproximativ 650.000 dintre clientii bancii, ce fac parte din categoriile sus-mentionate, nu vor mai plati comisioane pentru diverse servicii bancare sau transferuri de bani. Un numar de 3,4 milioane din cei opt milioane de clienti ai bancii Santander beneficiaza de aceasta campanie a comisioanelor zero, ceea ce "costa" banca nu mai putin de 37,1 milioane de euro. In schimb, Santader castiga clienti noi, ce li se ofera mai multe servicii si care sunt mai multumiti de serviciile bancare.
Serviciile pentru care clientii bancii nu platesc comisioane sunt cele de administrare a conturilor, emiterea si reinnoirea cardurilor de debit, platile interne si transferurile de bani in interiorul Uniunii Europene, in limita a 50.000 de euro, constituirea de depozite, consultarea extrasului de cont, transferuri si retrageri de numerar de la ATM-urile bancii Santander.
Mai nou, nici emigrantii, clienti ai bancii, nu vor mai plati comisioane pentru banii trimisi acasa. Singura conditie este ca acestia sa detina unul dintre produsele bancii: un depozit, o pensie sau un plan de pensii sau un credit imobiliar.
Enrique Garcia Candelas, directorul general al diviziei comerciale a bancii Santader, spune ca aceasta campanie cu comisioane zero a adus bancii anul trecut 369.000 de noi clienti, in timp ce 178.000 de clienti au contractat un nou produs bancar. Fiecare client beneficiar al noului plan de servicii fara comisioane este detinatorul a 5,5 produse bancare, fata de o medie de numai 3,3 produse bancare cu un an in urma.
Santander are o retea bancara in Spania de 2.944 de unitati, 8 milioane de clienti si 16.616 angajati.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024