Santander, banca spaniola ce nu mai percepe comisioane clientilor sai
Data publicarii: 05-05-2007 | Finante-BanciSantander, cea mai mare banca din Spania si prima din Europa dupa capitalizarea bursiera, deruleaza, inca de anul trecut, campania comisioanelor zero pentru clientii sai, o inovatie ce a fost adoptata rapid si de alte banci concurente. Drept consecinta, valoarea medie a comisioanelor pe care trebuie sa le plateasca clientii bancilor spaniole a scazut drastic anul trecut, cu 31%, in timp ce in alte tari europene pretul serviciilor bancare a fost in crestere. Cele mai mari scaderi ale comisioanelor au fost consemnate la serviciile de administrare a conturilor bancare (mai mici cu 81%) si a comisioanelor pentru plati (mai mici cu 15%), se arata intr-un studiu realizat de CapGemini.
De la inceputul acestui an, Santander a extins campania serviciilor bancare cu comision zero, denumita "Vrem sa fim banca ta" si pentru alti clienti ai bancii, precum studenti, actionari ai bancii, cei cu profesii liberale sau emigranti.
Ceea ce inseamna ca un numar de aproximativ 650.000 dintre clientii bancii, ce fac parte din categoriile sus-mentionate, nu vor mai plati comisioane pentru diverse servicii bancare sau transferuri de bani. Un numar de 3,4 milioane din cei opt milioane de clienti ai bancii Santander beneficiaza de aceasta campanie a comisioanelor zero, ceea ce "costa" banca nu mai putin de 37,1 milioane de euro. In schimb, Santader castiga clienti noi, ce li se ofera mai multe servicii si care sunt mai multumiti de serviciile bancare.
Serviciile pentru care clientii bancii nu platesc comisioane sunt cele de administrare a conturilor, emiterea si reinnoirea cardurilor de debit, platile interne si transferurile de bani in interiorul Uniunii Europene, in limita a 50.000 de euro, constituirea de depozite, consultarea extrasului de cont, transferuri si retrageri de numerar de la ATM-urile bancii Santander.
Mai nou, nici emigrantii, clienti ai bancii, nu vor mai plati comisioane pentru banii trimisi acasa. Singura conditie este ca acestia sa detina unul dintre produsele bancii: un depozit, o pensie sau un plan de pensii sau un credit imobiliar.
Enrique Garcia Candelas, directorul general al diviziei comerciale a bancii Santader, spune ca aceasta campanie cu comisioane zero a adus bancii anul trecut 369.000 de noi clienti, in timp ce 178.000 de clienti au contractat un nou produs bancar. Fiecare client beneficiar al noului plan de servicii fara comisioane este detinatorul a 5,5 produse bancare, fata de o medie de numai 3,3 produse bancare cu un an in urma.
Santander are o retea bancara in Spania de 2.944 de unitati, 8 milioane de clienti si 16.616 angajati.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri