MasterCard: crestere cu 15,2% a volumului brut al tranzactiilor europene
Data publicarii: 08-05-2007 | InternationalMasterCard Worldwide a anuntat o crestere cu 15,2% a volumului brut al tranzactiilor in Europa, ajungand la 141 miliarde USD in primul trimestru din 2007. De asemenea, posesorii de carduri MasterCard au realizat achizitii care au determinat un volum al cumparaturilor de 104 miliarde USD, in crestere cu 15,9%, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.
In primul trimestru din 2007 au fost realizate 1,28 miliarde de tranzactii cu carduri emise sub sigla MasterCard, in crestere cu 13,4% comparativ cu aceeasi perioada a anului 2006.
MasterCard s-a asigurat ca marca sa de debit Maestro - in Europa exista 287 milioane de carduri Maestro - este compatibila cu cerintele SEPA Cards Framework, creandu-se o platforma prin care se realizeaza o tranzitie lina catre implementarea unei zone unice de plati europene incepand cu ianuarie 2008.
Pana la 31 martie 2007, institutiile financiare cliente MasterCard au emis 156 milioane de carduri MasterCard in Europa, in crestere cu 17% fata de aceeasi perioada in 2006. Numarul total de locatii de acceptare in Europa a fost de 7,8 milioane. Numarul de carduri sub siglele Maestro si Cirrus a crescut cu 5% fata de aceeasi perioada din 2006, ajungand la 287 milioane in Europa, in timp ce numarul de locatii de acceptare a ajuns la 6,47 milioane.
Javier Perez, Presedinte, MasterCard Europe, spune: "Rezultatele anuntate sunt dovada clara a importantei pe care Europa o are privind succesul global MasterCard. Contributiile importante la cresterile de peste 10% din regiune provin nu numai din pietele mature cum ar fi Marea Britanie, Franta sau Germania, dar si din tarile din Europa Centrala si de Est."
Javier Perez adauga: "Abilitatea noastra de a crea solutii de plata noi, ce ofera beneficii posesorilor de carduri, retailer-ilor si bancilor face ca zi de zi sa vedem tot mai multe situatii in care cardurile inlocuiesc tranzactiile cu numerar, ineficiente si costisitoare.
"In martie ne-am consolidat suprematia in segmentul platilor contactless prin lansarea primului program european OneSmart MasterCard PayPass in cadrul McDonald's din Elvetia. Clientii pot acum sa treaca cardul lor MasterCard prin fata unui cititor PayPass si sa realizeze tranzactii la unele dintre restaurantele McDonald's din Elvetia.
"Tot in martie am creat o noua platforma puternica de marketing in jurul programului de sponsorizare a campionatului de fotbal UEFA EURO 2008, oferindu-le bancilor acces la o serie de instrumente exclusiviste care pot fi utilizate pentru a promova cardurile de debit Maestro in intreaga Europa."
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an