Aeroportul Baneasa s-a inchis pentru repararea pistei
Data publicarii: 10-05-2007 | TurismCursele aeriene de pe aeroportul Baneasa vor fi operate, incepand de joi, de pe Aeroportul Henri Coanda ca urmare a lucrarilor de reparatii la pista ceea ce va duce la inchiderea aeroportului Baneasa, iar activitatea va fi realuata la inceputul lunii august.
In acest an pe Aeroportul International Bucuresti Baneasa "Aurel Vlaicu" (BBAV) vor fi executate lucrari pentru modernizarea si reabilitarea pistei, investitii care se vor ridica la peste 20 milioane euro. Programul de reabilitarea vizeaza refacerea a 3.200 metri de pista, lucrarile urmand sa se realizeze in mai multe etape.
Potrivit reprezentantilor aeroportului Baneasa, in perioada 10 mai-31 iulie, va fi reparata portiunea din centrul pistei, motiv pentru care activitatea pe aeroportul Baneasa va fi suspendata, iar companiile aeriene vor opera pe Aeroportul International Henri Coanda. Pentru a face fata aglomeratiei din aceasta perioada, administratia Aeroportului Otopeni a suplimentat cu 75% numarul de porti de control de securitate si a reorganizat ghiseele check-in. De asemenea, a fost marita capacitatea de procesare a fluxurilor pasageri de pe aeroportul Otopeni si au fost stabilite noile programele de zbor ale companiilor low-cost.
Ministerul Transporturilor estimeaza ca in conditiile suspendarii activitatii pe aeroportul Baneasa, pe Otopeni traficul va creste cu peste 50%, din care 25-26% cresterea traficului operatorilor actuali, 7% crestere produsa de operatorii noi si circa 18% crestere datorata operatorilor transferati de la BBAV.
Directorul Departamentului de Relatii Externe al Aeroportului International Henri Coanda, Valentin Iordache, a declarat, saptamana trecuta pentru NewsIn ca vor fi mai multe locuri disponibile in parcarea aeroportului pentru calatori. "Pana acum o parte din locurile de parcare era rezervata angajatilor din aeroport si de la companiilor aeriene, insa in perioada in care aeroportul Baneasa va fi inchis, majoritatea locurilor vor fi dispobile pentru public. S-a rezolvat si problema locurilor de parcare pentru aeronave, iar capacitatea pistei este suficienta pentru a face fata solicitarilor", a mai spus Iordache.
La randul lor, reprezentantii companiilor low-cost care opereaza la Baneasa au declarat pentru NewsIn ca nu vor scumpi biletele de avion, desi taxele pe care le vor plati sunt mai mari pe aeroportul din Otopeni. Cele mai multe companii si-au justificat decizia prin faptul ca este vorba de o perioada scurta de timp care nu le va afecta activitatea.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Allianz-Țiriac a acoperit costuri de aproape 16 milioane de lei pentru riscurile petrecute în vacanțe și deplasări în afara țării în primele șase luni din 2025
- Meta Estate Trust: Alexandru Bonea, actualul CEO își va încheia mandatul la finalul lunii octombrie 2025, de comun acord cu Consiliul de Administrație
- UniCredit Bank devine Participant la sistemul de tranzacționare al Bursei de Valori București
- C&W Echinox: Companiile au contractat birouri pentru peste 7.000 de noi angajați în S1 2025
- Studiu Deloitte: tarifele vamale au efecte semnificative asupra companiilor multinațional
- Studiu EY: Modelele de business din retail trebuie să se adapteze pentru a stimula creșterea
- Revolut devine partener de titlu al viitoarei Audi F1 Team
- De anul viitor taxele locale din România vor crește semnificativ
- Prețurile de transfer sub control: Strategii esențiale pentru companii în fața presiunilor fiscale
- Colliers: Piata birourilor din Bucuresti a coborat la minimele ultimilor 4 ani, pe plan regional
- Studiu EY: Listările globale au dat dovadă de reziliență în primul semestru din 2025 în pofida volatilității pieței
- Libra finanțează cu 119 mil. lei proiectul rezidențial Scala Sopor din Cluj
- Revolut Business lansează în România conturile de economii pentru companii, cu dobândă de până la 4% pe an
- Pluriva investeşte 250.000 de euro într-un asistent virtual AI, dedicat companiilor din România
- Ciprian Pop preia conducerea Allianz-Èširiac Pensii Private