Clientii Bancii Romanesti, atacati de phisheri

Data publicarii: 16-05-2007 | Finante-Banci

In ultimele zile au fost distribuite prin intermediul postei electronice (e-mail) cereri frauduloase, provenite din surse care nu reprezinta Banca Romaneasca, prin care se solicita destinatarilor sa isi actualizeze informatiile personale legate de serviciul e-bancamea, se arata intr-un comunicat de presa remis BankNews.ro.

Banca Romaneasca S.A. Membra a Grupului National Bank of Greece va atentioneaza ca nu trebuie sa raspundeti, in nici o situatie, unor astfel de solicitari de a dezvalui informatii confidentiale (username si parola pentru accesul la diferite servicii bancare, numar card, data expirarii acestuia, codul PIN etc), indiferent de modul prin care se solicita transmiterea acestora (solicitari verbale directe, solicitari prin telefon, solicitari venite prin intermediul unor mesaje de e-mail care par legitime, solicitari de a introduce datele pe site-uri de web care par legitime etc).

De asemenea, se recomanda ca serviciul e-bancamea sa fie accesat numai prin intermediul site-ul oficial al bancii si nu prin link-uri din mesaje e-mail.

Banca Romaneasca nu solicita, in nici o situatie, din proprie initiativa, informatii confidentiale in mod direct, telefonic sau prin e-mail.

Clientii bancii care au primit astfel de mesaje sunt rugati sa nu dea curs solicitarilor si sa contacteze imediat banca la numarul de telefon 021.305.95.85, sau prin e-mail catre ebancamea@brom.ro.

Autentificarea in aplicatia de internet banking se face pe mai multe niveluri: username, parola si token, iar informatiile referitoare la operatiuni sunt criptate prin tehnologii de ultima generatie.

Redactia BankNews.ro