600 de lei pe luna pe mancare si igiena
Data publicarii: 17-05-2007 | EconomieProdusele proaspete reprezinta 56% din cumparaturile uzuale, noteaza Cotidianul. Consumatorii romani au alocat anul trecut, in medie, 613 lei pe luna pentru produsele alimentare, de bacanie si de ingrijire personala, cu 7% peste nivelul din 2005, arata studiul ShopperTrends realizat de compania de cercetare de piata Nielsen. Potrivit studiului, peste jumatate din suma lunara alocata cheltuielilor din gospodarie merge pe produse proaspete. "Indicele (56%) este unul dintre cele mai mari din regiune", afirma specialistii firmei de cercetare.
Totodata, suma repartizata lunar pentru mincare si pentru alte produse de stricta necesitate este usor mai ridicata in Bucuresti, comparativ cu alte orase mari, ajungind la 634 lei pentru o gospodarie.
In ceea ce priveste locul preferat de cumparaturi, 73% dintre romani aleg unitatile din comertul modern pentru produsele alimentare de baza, 65% dintre ei cumpara mezeluri din aceleasi locuri, procent egal cu cel al romanilor care cumpara carne proaspata din hipemarketuri sau din supermarketuri.
Studiul a fost realizat in luna noiembrie in orase cu peste 200.000 de locuitori, pe un esantion de 1.100 de respondenti, cu virste intre 15 si 65 de ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall
- Genesis Property: Aproape 70% dintre tinerii Gen Z au nevoie sa lucreze cel putin 3 zile pe saptamana de la birou pentru a fi productivi si a colabora eficient cu echipa
- 21 de companii românești premiate în programul Deloitte „Best Managed Companies”
- EY România: Anul 2024 stă sub semnul creșterii poverii fiscale pentru toți contribuabilii români
- Studiu Deloitte 2024: impactul riscurilor cibernetice, reglementărilor de mediu și creșterii dobânzilor asupra pieței Imobiliare