600 de lei pe luna pe mancare si igiena
Data publicarii: 17-05-2007 | EconomieProdusele proaspete reprezinta 56% din cumparaturile uzuale, noteaza Cotidianul. Consumatorii romani au alocat anul trecut, in medie, 613 lei pe luna pentru produsele alimentare, de bacanie si de ingrijire personala, cu 7% peste nivelul din 2005, arata studiul ShopperTrends realizat de compania de cercetare de piata Nielsen. Potrivit studiului, peste jumatate din suma lunara alocata cheltuielilor din gospodarie merge pe produse proaspete. "Indicele (56%) este unul dintre cele mai mari din regiune", afirma specialistii firmei de cercetare.
Totodata, suma repartizata lunar pentru mincare si pentru alte produse de stricta necesitate este usor mai ridicata in Bucuresti, comparativ cu alte orase mari, ajungind la 634 lei pentru o gospodarie.
In ceea ce priveste locul preferat de cumparaturi, 73% dintre romani aleg unitatile din comertul modern pentru produsele alimentare de baza, 65% dintre ei cumpara mezeluri din aceleasi locuri, procent egal cu cel al romanilor care cumpara carne proaspata din hipemarketuri sau din supermarketuri.
Studiul a fost realizat in luna noiembrie in orase cu peste 200.000 de locuitori, pe un esantion de 1.100 de respondenti, cu virste intre 15 si 65 de ani.
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an