Atacuri de tip ''phishing'' asupra clientilor Orange Romania
Data publicarii: 25-05-2007 | IT&CO parte din clientii Orange Romania au fost supusi joi unei tentative de frauda prin intermediul metodei de "phishing". Clientii au semnalat primirea unor SMS-uri cu identitate ascunsa prin care acestia erau anuntati ca au primit un bonus si erau invitati sa acceseze contul Web Care. Adresa indicata era una falsa, dar foarte putin diferita de cea reala, iar pagina de web avea un design identic cu cel original.
Site-ul www.orange.ro este singura adresa de web pentru care Orange Romania garanteaza autenticitatea informatiilor, securitatea datelor si a tranzactiilor.
Prin Orange Web Care, abonatii au posibilitatea sa-si administreze singuri contul, isi pot modifica oricand planul tarifar, pot sa-si activeze optiunile de care au nevoie (voce, mesaje scrise, mesaje multimedia, date mobile), pot reincarca un cont PrePay, pot afla informatii despre factura sau pot plati abonamentul si optiunile activate cu punctele Thank You acumulate cu ajutorul cardului on-line.
Specialistii Orange au luat imediat masuri de blocare a replicilor site-ului Orange Web Care.
Orange nu solicita niciodata clientilor sai prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin oricare alte modalitati informatii referitoare la conturi bancare, parole personale sau coduri de reincarcare.
"In ultima perioada atacurile de acest tip asupra companiilor din Romania s-au inmultit in mod ingrijorator. Orange Romania a fost supusa mai multor tentative de frauda prin e-mail, mesaje scrise, scrisori, apeluri telefonice sau prin alte mijloace de comunicare. Rugam clientii sa verifice prin intermediul Serviciului Clienti sau al site-ului www.orange.ro orice informatie care promite bonusuri si gratuitati in schimbul datelor personale, confidentiale sau a codurilor de reincarcare.", a spus Amalia Fodor - PR Manager, Orange Romania.
Informatii suplimentare pot fi gasite pe site-ul www.orange.ro, in pagina despre "prevenirea tentativelor de frauda" (http://www.orange.ro/about/fraud-ro.html). Tentativele de frauda pot fi semnalate la adresa de e-mail abuse@orange.ro sau la Serviciul Clienti Orange prin apel 411 (gratuit de pe abonamentul Orange) / 444 (gratuit de pe telefonul cu cartela Orange PrePay).
Redactia BankNews.ro
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Studiu Deloitte: 2/3 din companii invoca lipsa de experienta a noilor angajati, in timp ce posturile de incepatori sunt preluate de AI
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România