MOL lanseaza restaurante non-stop si ofera acces la internet wireless
Data publicarii: 25-05-2007 | AfaceriMOL intentioneze sa lanseze restaurante non-stop sub brand-ul "Servus" in cadrul benzinariilor si sa introduca serviciul de internet wireless in mai multe statii de distributie carburanti, a declarat directorul general al MOL Romania, Zsolt Szalay.
Compania vrea sa lanseze si alte servicii, dar este insa foarte atenta la costul implementarii acestora. "Suntem axati pe cresterea numarului de servicii, dar sunt unele care necesita foarte multe investitii si nu renteaza. Sunt competitori ai nostri, care aloca sume foarte mari de bani pentru sisteme de plata a facturilor, dar numarul clientilor lor creste foarte putin", a punctat Zsolt Szalay.
Potrivit acestuia, MOL Romania a lansat, in mai, primul restaurant non-stop, sub brandul "Servus", in cadrul unei benzinarii din Bucuresti, localizate pe bulevardul Corneliu Coposu, iar printr-o colaborare cu unul dintre furnizorii de servicii telefonie mobila, clientii companiei isi pot incarca electronic cartelele telefoanelor mobile direct in benzinarii.
"Restaurantul din Bucuresti a fost primul, dar nu ne vom extinde decat acolo unde se justifica existenta unei astfel de unitati", a subliniat oficialul companiei petroliere.
Mai mult, in 13 statii MOL, clientii pot avea acces la internet wireless gratuit prin hotspot-urile Zapp. Benzinariile cu acces la wireless sunt localizate in Baia Mare - doua, Brasov - una, Bucuresti - trei, Carei - una, Iasi - una, Pitesti - una, Ploiesti - una, Resita - una, Satu Mare - una si Sebes - una.
Intrebat daca MOL va lansa noi produse petroliere in acest an, directorul general al companiei a raspuns negativ.
"Toata lumea incearca sa imbunatateasca produsele vandute, sa aiba aditivi de o calitate cat mai buna. Orice inovatie in acest business este cu siguranta cercetata de majoritatea competitorilor, principala "rivalitate" fiind cine lanseaza primul acel nou produs", a mai afirmat acesta.
In opinia lui Zsolt Szalay, "mai devreme sau mai tarziu calitatea produselor se uniformizeaza intr-o oarecare masura, piata devine mult mai pretentioasa, la fel clientii".
Reprezentantul MOL a mai subliniat ca acesta este motivul pentru care el crede ca serviciile vor face foarte mult diferenta intre competitorii de pe piata carburantilor din Romania, insa singura conditie este ca lansarea acestora sa fie justificata de nevoi reale.
Szalay a mai spus ca, de regula, inainte de lansarea unui serviciu, compania demareaza un proiect-pilot, prin care testeaza reactiile clientilor la acesta timp de sase luni.
Directorul general a mai spus ca, in luna in curs, reteaua MOL se va mari cu inca doua statii, amplasate la Tarnaveni si Gheorgheni.
MOL Romania are, in prezent, un numar de 121 benzinarii si doreste sa-si extinda reteaua de statii inclusiv in orasele mici si mijlocii, la frontiere sau pe viitoarele autostrazi.
MOL a anuntat, la sfarsitul lunii trecute, ca va investi in Romania peste 23 milioane de euro, in 2007 si 2008, pentru optimizarea retelei de distributie, prin achizitionarea si/sau construirea a cel putin 15 noi benzinarii.
Compania a inregistrat, in primul trimestru al lui 2007, o cifra de afaceri de aproximativ 114 milioane euro, in scadere cu 5% fata de nivelul de 119 milioane euro, consemnat in primele trei luni ale anului trecut.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Salt Bank trece de 700.000 de clienti
- Peste 80% dintre cei mai mari chiriasi din Romania platesc sub 5% din cifra de afaceri pentru ocuparea spatiilor de birouri moderne
- Gala Premiilor UNSICAR 2025 marcheaza 25 de ani de activitate ai organizatiei
- SigurantaOnline.ro: Volumul 4 din The Websters a fost lansat oficial
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday