MKB Romexterra Bank a ajuns la 60.000 de carduri cu fotografie
Data publicarii: 26-05-2007 | Finante-BanciPortofoliul de carduri de afinitate al MKB Romexterra numara aproximativ 60.000 de carduri cu fotografie, dupa doi ani si doua luni de la emiterea primului card cu afinitate, a informat vineri un comunicat al institutiei. MKB Romexterra Bank a emis cel de-al treilea card de afinitate si este singura banca de pe piata care emite carduri cu fotografie, potrivit comunicatului bancii. Cel mai recent card de acest tip a fost emis in parteneriat cu Colegiul National al Asistentilor Sociali din Romania (CNASR), impreuna cu care banca estimeaza ca va emite un total de 5.000 de carduri, se arata in comunicat.
"Produsul oferit de Romexterra Bank se diferentiaza de ofertele existente pe piata prin valorile adaugate acestui tip de card: asigurari de viata gratuite atasate cardurilor, fotografia posesorului pe aversul cardului, ceea ce prezinta o securitate sporita atunci cand cardul este utilizat la comercianti", a declarat directorul directiei carduri a Romexterra Bank, Dan Indreica.
Precedentele carduri de afinitate au fost emise in martie 2005 cu Federatia Sindicatelor Libere si Independente din Petrom (FSLI Petrom) si in aprilie 2006 cu Sindicatul National al Functionarilor Publici (SNFP).
In prezent, portofoliul de carduri de afinitate al MKB Romexterra numara aproximativ 60.000 de carduri, din care peste 55.000 sunt cu FSLI Petrom. In cursul anului 2006, au fost puse in circulatie 2.400 de carduri de afinitate cu SNFP, dintr-un total estimat de 10.000 de carduri, se mai arata in documentul citat.
"Cardurile Affinity lansate de Romexterra Bank sunt singurele de pe piata, la aceasta data, care au fotografia posesorului pe ele", a mai spus Indreica.
Cardurile, emise pe platforma MasterCard Standard, au pe avers fotografia detinatorului si sigla partenerului, iar pe verso, sigla bancii. Ele reprezinta in acelasi timp si legitimatii de membru, iar posesorii lor pot obtine un descoperit de cont de maximum 35.000 lei, dar nu mai mult de trei venituri lunare nete.
MKB Romexterra Bank era, la finalul anului trecut, a 21-a banca din perspectiva activelor de pe piata romaneasca, cu o cota de piata de 0,71%, potrivit datelor bancii centrale. Banca isi propune o crestere a cotei de piata dupa active la 1,1% in acest an si pana la 1,7% in 2010, an in care activele ar trebui sa ajunga la 5,76 miliarde lei, potrivit planurilor de dezvoltare ale institutiei financiare.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză