Piata financiara din spatele Cannes-ului

Data publicarii: 29-05-2007 | Media

Festivalul de la Cannes nu inseamna doar ceremonii, premii si vedete pe covorul rosu. In spatele reflectoarelor, se ascund agenti de vanzare, tranzactii de milioane de euro - o piata financiara care transforma festivalul de film intr-o afacere infloritoare. In 2008, specialistii se asteapta la o crestere record a pietei filmului, cu patru procente mai mult decat anul trecut. In acest context, regizorul american, Frank Miller a calatorit pana la Cannes ca sa starneasca interesul agentilor de vanzari pentru ultimul sau proiect, "Spiritul".

"Cannes este pentru noi, agentii de achizitie, cea mai mare piata a anului. O multime de materiale noi sunt anuntate la Cannes, astfel ca o multime de noi proiecte apar pe piata si aceasta este prima ocazie sa auzi de ele si sa le faci o oferta", a declarat Casey Marshall Simmer, agent de achizitie.

Dupa coborarea cortinei de la Cannes, directorul de marketing, Jerome Paillard a anuntat ca s-au semnat deja numeroase contracte. Semn ca, in 2008, vom avea ce filme sa vedem.

Antena 3

Ultimele stiri pe BankNews.ro: