Ericsson inaugureaza marti in Bucuresti Centrul de Servicii Globale
Data publicarii: 29-05-2007 | IT&CEricsson inaugureaza marti Centrul avansat de Servicii Globale in Bucuresti, care va avea 200 de angajati dintre care majoritatea vor fi tineri absolventi, a anuntat compania. Deschiderea Centrului de Servicii Globale este o continuare a angajamentului companiei in vederea dezvoltarii pietei de telecomunicatii din Romania. Ericsson este furnizor de solutii de telecomunicatii pentru cei mai importanti operatori de telefonie mobila din Romania, dezvoltand si implementand proiecte precum: NMT450, GSM, retele 3G, apelul de urgenta 112 (cea mai mare operatiune de acest gen din regiune), precum si deschirea productiei la nivel local prin intermediul Solectron Timisoara.
"Centrul intareste inca o data prezenta noastra in Sud-Estul Europei si angajamentul fata de clientii nostri. Ericsson are mai mult de 3600 de angajati in regiune, din care aproximativ 2000 sunt dedicati serviciilor", a spus directorul pentru regiunea de Sud-Est a Europei, Cesare Avenia.
Centrul ce va fi inaugurat marti la Bucuresti va servi atat pietei locale, cat si celei globale. "Operatorii si furnizorii de servicii din Romania vor avea la dispozitie tactici, metode si procese intr-un singur model de livrare si combinand personalul calificat cu expertiza globala si locala", a declarat in comunicat directorul pentru Romania si Moldova, Adriana Boersma- Rodriguez.
La deschiderea centrului, Ericsson si Agentia Romana de Investitii Straine (ARIS) vor semna, la acea data, o scrisoare de intentie pentru colaborarea ulterioara la dezvoltarea centrului de servicii. O alta Scrisoare de Intentie va fi semnata intre Ericsson si Universitatea Politehnica Bucuresti, pentru a pune bazele unei colaborari intre cele doua institutii: stagii de practica pentru studenti, burse, programe de cercetare, etc. La ceremonie va participa si ministrul economiei si finantelor, Varujan Vosganian.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză
- Timișorenii, nota 7,58 la testul „Siguranța Online
- Studiu Deloitte: în ciuda incertitudinii actuale, investitorii din Europa Centrală privesc cu optimism ultimele luni ale anului
- Directiva UE privind transparenta salariala – de cand produce efecte si ce informatii pune la dispozitia angajatilor
- RomInsolv lansează Evoloo, prima aplicație digitală de prevenire a insolvenței din România
- Generația Z din România rescrie regulile investițiilor: mai puțin imobiliare, mai mult piețe de capital
- Break-urile își mențin relevanța: aproape o cincime din vânzările online de mașini din Europa
- Stup, trei ani de sprijin pentru antreprenori: peste 800 de afaceri lansate în România
- Revolut Bank o numește pe Florina Moisei în rolul de Country Manager al sucursalei din Romania
- Majoritatea marilor investiții imobiliare în derulare sunt construite pe foste platforme industriale, multe orașe din țară oferind încă astfel de oportunități
- Reff & Asociatii | Deloitte Legal isi consolideaza echipa prin promovarea a 23 de avocati incepand din luna septembrie 2025