Promotiile din Cora - tepe uriase pentru clienti
Data publicarii: 31-05-2007 | Finante-BanciCati oameni nu au mers la un hipermarket pentru a beneficia de ofertele tentante pe care le au la diferite produse? Si cati oameni nu au aflat ca, de fapt, trebuie sa mai scoata bani din buzunar pentru ca ofertele nu sunt ceea ce au vrut sa para? O situatie asemanatoare am gasit si-n hipermarketul Cora din Militari, la televizoare aflate la promotie, unde preturile reale de la casa erau mult mai mari decat cele afisate pe produs, noteaza un reporter al cotidianului Curentul. Iar explicatia angajatilor a fost cat se poate de simpla: asa e sistemul! Si pentru ca am insistat sa mi se ofere o explicatie plauzibila, aceiasi angajati au incercat sa dreaga situatia oferindu-se sa plateasca diferenta dupa ce achitam integral la casa costul televizorului.
De cate ori nu ne-am lasat "dusi de nas" cu marile promotii oferite de hipermarketuri? Am mers cu un prieten la "vanatoare" de astfel de promotii in Cora din Militari. Am vrut sa achizitionam un televizor care era la promotie. Pretul afisat era de 1119, 90 lei. Am rugat un vanzator sa ne ajute sa-l luam insa, surpriza! Acesta verifica in sistem si ne anunta ca pretul era cu aproximativ 100 lei mai mult. Explicatia vanzatorului: greseala de tipar! Ne-am orientat catre un altul, mai ieftin, al carui pret era de 849 lei. Aceeasi problema. La casa era de fapt 1050 de lei. Am cerut sa vorbim cu cineva despre aceasta problema si am fost indrumati de catre agentul comercial de la raionul de electronice la biroul "servicii clienti".
Dupa aproximtiv 30 de minute de asteptare, a venit o domnisoara care s-a recomandat drept manager dar care nu a putut sa explice de ce aceasta schimbare brusca de preturi. Ba mai mult, cand am incercat sa gasim si vanzatorul cu care am discutat la inceput, acesta nu mai era. De altfel, nici preturile la cele doua televizoare nu mai erau afisate. In schimb, domnisoara "manager", vazandu-ne indignarea, imi propune un targ halucinant: "Stiti ce as putea eu sa fac? Achitati exact la casa si pe urma mergeti la seviciul clienti si va dau diferenta".
Integral in Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an