Promotiile din Cora - tepe uriase pentru clienti
Data publicarii: 31-05-2007 | Finante-BanciCati oameni nu au mers la un hipermarket pentru a beneficia de ofertele tentante pe care le au la diferite produse? Si cati oameni nu au aflat ca, de fapt, trebuie sa mai scoata bani din buzunar pentru ca ofertele nu sunt ceea ce au vrut sa para? O situatie asemanatoare am gasit si-n hipermarketul Cora din Militari, la televizoare aflate la promotie, unde preturile reale de la casa erau mult mai mari decat cele afisate pe produs, noteaza un reporter al cotidianului Curentul. Iar explicatia angajatilor a fost cat se poate de simpla: asa e sistemul! Si pentru ca am insistat sa mi se ofere o explicatie plauzibila, aceiasi angajati au incercat sa dreaga situatia oferindu-se sa plateasca diferenta dupa ce achitam integral la casa costul televizorului.
De cate ori nu ne-am lasat "dusi de nas" cu marile promotii oferite de hipermarketuri? Am mers cu un prieten la "vanatoare" de astfel de promotii in Cora din Militari. Am vrut sa achizitionam un televizor care era la promotie. Pretul afisat era de 1119, 90 lei. Am rugat un vanzator sa ne ajute sa-l luam insa, surpriza! Acesta verifica in sistem si ne anunta ca pretul era cu aproximativ 100 lei mai mult. Explicatia vanzatorului: greseala de tipar! Ne-am orientat catre un altul, mai ieftin, al carui pret era de 849 lei. Aceeasi problema. La casa era de fapt 1050 de lei. Am cerut sa vorbim cu cineva despre aceasta problema si am fost indrumati de catre agentul comercial de la raionul de electronice la biroul "servicii clienti".
Dupa aproximtiv 30 de minute de asteptare, a venit o domnisoara care s-a recomandat drept manager dar care nu a putut sa explice de ce aceasta schimbare brusca de preturi. Ba mai mult, cand am incercat sa gasim si vanzatorul cu care am discutat la inceput, acesta nu mai era. De altfel, nici preturile la cele doua televizoare nu mai erau afisate. In schimb, domnisoara "manager", vazandu-ne indignarea, imi propune un targ halucinant: "Stiti ce as putea eu sa fac? Achitati exact la casa si pe urma mergeti la seviciul clienti si va dau diferenta".
Integral in Curentul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall