Pagini Aurii lanseaza un nou ghid de afaceri
Data publicarii: 31-05-2007 | AfaceriPagini Aurii lanseaza, in iunie, Contact B2B, un nou produs destinat mediului de afaceri romanesc, un ghid de informare, al carui tiraj acopera 70% dintre companiile interesate de piata romaneasca de business-to-business. Ghidul va fi distribuit gratuit, atat prin curierat si distributie directa door-to-door, catre companiile din Romania din targetul business-to-business cat si prin intermediul agentilor Pagini Aurii catre toti clientii companiei.
"Am luat decizia de a edita un astfel de ghid in urma unui studiu pe care l-am efectuat anul trecut. Contact B2B este noul ghid de afaceri care ii va ajuta pe toti cei care doresc sa afle informatii despre companiile business-to-business din Romania", a spus Shai Goldman, managing director Pagini Aurii.
In paginile ghidului Contact B2B, utilizatorii vor gasi un index al companiilor din Romania, structurat si adaptat pentru fiecare domeniu de activitate in parte. Contact B2B si-a structurat anunturile pe domenii de activitate specifice relatiei business-to-business (B2B), iar lista clientilor este ordonata pe judete. Ghidul cuprinde si informatii economice si financiare de interes general despre Romania, precum si adrese si telefoane utile pentru utilizatori.
Pagini Aurii editeaza 43 de ghiduri, cu o circulatie anuala de 2,2 milioane de copii si furnizeaza informatii prin internet si aplicatii multimedia pe CD. Compania este detinuta de grupurile britanice Apax si Cinven si a realizat anul trecut o cifra de afaceri de peste zece milioane de euro pe piata romaneasca.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an