Cardurile de afinitate adera greu la bancile romanesti
Data publicarii: 01-06-2007 | Finante-BanciCardurile de afinitate reprezinta unul dintre produsele bancare specializate, care se adreseaza, in special, organizatiilor de tipul asociatiilor profesionale, universitatilor sau cluburilor de fotbal. Desi acest tip de card prezinta unele avantaje fata de cardurile clasice, ele sunt destul de greu de gasit in portofoliul bancilor.
"Avantajul bancii consta in atragerea de noi clienti, avand in vedere unicitatea acestui produs pe piata. Cardurile tip afinitate sunt emise exclusiv in baza conventiilor incheiate, iar posesorii lor nu suporta costuri suplimentare fata de un card obisnuit", au declarat reprezentantii MKB Romexterra Bank, una dintre bancile din sistem care emit astfel de carduri. In afara de aceasta, cardurile de afinitate mai sunt intalnite doar in portofoliul Emporiki Bank, insa cardurile puse la dispozitie de banca prezinta unele caracteristici diferite.
Integral in Curierul National
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Reff & Asociatii si Deloitte Romania au asistat proprietarii Expo Market Doraly in vanzarea integrala a parcului comercial catre dezvoltatorul imobiliar WDP
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut