Xerox a dezvoltat un toner cu cerneala invizibila pentru securizarea documentelor
Data publicarii: 02-06-2007 | IT&CXerox a dezvoltat o cerneala invizibila care devine luminiscenta sub lampile cu lumina ultravioleta si care, spre deosebire de cernelurile fluorescente de pana acum, poate fi folosita de imprimantele actuale, pentru a putea personaliza sau securiza documentele imprimate, relateaza vnunet.com.
"Aceasta tehnologie este diferita de cea a cernelei fluorescente traditionale. Este o combinatie de substante din cartusele de toner, care reactioneaza cu anumiti compusi din interiorul hartiei pentru a obtine un efect similar cernelei fluorescente", a declarat unul din inventatorii tehnologiei, cercetatorul Reiner Eschbach din cadrul Xerox Innovation Group.
"Acest lucru inseamna ca o imprimanta cu patru culori poate printa un document obisnuit si in acelasi timp il poate individualiza cu informatii fluorescente de identificare", a afirmat Eschbach.
Potrivit cercetatorilor Xerox, este pentru prima data cand sectorul de afaceri are acces la o tehnologie similara la pret scazut.
Compania Xerox a afisat un profit de 233 milioane dolari, respectiv 24 centi/actiune, in crestere fata de 200 milioane dolari, adica 20 centi/actiune, care reprezinta castigul companiei din perioada echivalenta din 2006.
Xerox Innovation Group desfasoara cercetari in domeniile tiparului color, computerului, imaginii digitale, proceselor de lucru, sistemelor electromecanice, materialelor inovatoare, precum si ale altor discipline legate direct de experienta Xerox in managementul imprimarii si al documentelor.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an