Retailerii recunosc: promotii multe, dar putin profitabile
Data publicarii: 04-06-2007 | AfaceriPentru a atrage clienti si implicit cota de piata, marile lanturi prefera sa renunte la profitabilitate introducind promotie dupa promotie, noteaza Cotidianul. Aproximativ 35% dintre vinzarile inregistrate in magazinele Altex si Media Galaxy sint sustinute de promotii, potrivit oficialilor companiei. Si in cazul Flamingo, numarul doi pe piata produselor electrice si electrocasnice, dupa Altex, circa 20% din vinzari sint promotii.
Pentru client, orice promotie este benefica pentru ca isi poate achizitiona produse si servicii la preturi reduse. Retailerul, in schimb, trebuie sa aleaga intre vinzari mai mari care pot duce la cresterea cotei de piata si profitabilitate. Exista si cazuri in care, dintr-un produs vindut, comerciantul sa nu cistige nimic sau chiar sa piarda. Din datele Altex, discountul maxim la o promotie poate merge pina la 25-30% fata de pretul normal. "Promotiile sint gindite astfel incit sa ofere un avantaj concret cumparatorului. In cazul unei promotii, compania obtine cresterea traficului, cresterea volumului de vinzari si cresterea segmentului de piata. Ceea ce nu se cistiga in cazul unei promotii este profitul", explica reprezentantii Altex motivul pentru care organizeaza promotii.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri