Retailerii recunosc: promotii multe, dar putin profitabile
Data publicarii: 04-06-2007 | AfaceriPentru a atrage clienti si implicit cota de piata, marile lanturi prefera sa renunte la profitabilitate introducind promotie dupa promotie, noteaza Cotidianul. Aproximativ 35% dintre vinzarile inregistrate in magazinele Altex si Media Galaxy sint sustinute de promotii, potrivit oficialilor companiei. Si in cazul Flamingo, numarul doi pe piata produselor electrice si electrocasnice, dupa Altex, circa 20% din vinzari sint promotii.
Pentru client, orice promotie este benefica pentru ca isi poate achizitiona produse si servicii la preturi reduse. Retailerul, in schimb, trebuie sa aleaga intre vinzari mai mari care pot duce la cresterea cotei de piata si profitabilitate. Exista si cazuri in care, dintr-un produs vindut, comerciantul sa nu cistige nimic sau chiar sa piarda. Din datele Altex, discountul maxim la o promotie poate merge pina la 25-30% fata de pretul normal. "Promotiile sint gindite astfel incit sa ofere un avantaj concret cumparatorului. In cazul unei promotii, compania obtine cresterea traficului, cresterea volumului de vinzari si cresterea segmentului de piata. Ceea ce nu se cistiga in cazul unei promotii este profitul", explica reprezentantii Altex motivul pentru care organizeaza promotii.
Integral in Cotidianul
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an