Creste clientela Raiffeisen Bank interesata de acoperirea riscurilor valutare
Data publicarii: 06-06-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a inregistrat tot mai multe cereri de la clientii sai pentru produse de trezorerie prin care sa isi poata acoperi riscurile valutare si pe cele legate de evolutia dobanzilor, a spus, marti, directorul de vanzari in divizia de trezorerie a bancii, Alin Cirligeanu. "In ultimul timp, am constatat o crestere a solicitarilor partenerilor bancii pentru produse destinate, atat acoperirii riscului valutar, cat si a riscului de dobanda", a spus directorul de vanzari in divizia de trezorerie a Raiffeisen Bank, Alin Cirligeanu.
Bancherii au recomandat, recent, companiilor, in cadrul seminarului organizat de Finfair, sa isi acopere riscurile valutare si cele legate de dobanzi cu instrumente derivate. Ei au explicat ca, de exemplu, exportatorii care inregistreaza pierderi ca urmare a aprecierii leului fata de monedele forte, ar putea evita asemenea probleme daca ar folosi mai mult instrumente financiare derivate (hedging) pentru acoperirea riscului valutar.
Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor produse de trezorerie din ce in ce in ce mai sofisticate, de la produse simple de acoperire a riscului valutar, precum contractele de tip forward sau swap, pana la instrumente mai complexe, cum sunt optiunile sau depozitele structurate. "Toate aceste modalitati si produse ajuta companiile romanesti sa se adapteze la o piata din ce in ce mai dinamica si competitiva", a spus Cirligeanu.
Raiffeisen Bank a organizat o serie de seminarii prin care companiile sa se familiarizeze cu produse de trezorerie prin care au acces la instrumente de acoperire a riscului valutar, instrumente de acoperire a riscului ratei de dobanda sau la produse dedicate investirii sumelor disponibile in conturile lor.
Raiffeisen Bank a organizat astfel de seminarii sub denumirea "Trezo+" la Timisoara, Bacau, Cluj, Ploiesti, Brasov, Constanta, Pitesti, evenimentul din Bucuresti fiind cel care incheie acesta serie de evenimente.
Raiffeisen Bank are peste 2,2 milioane de clienti de retail, dintre care peste 130.000 firme mici si mijlocii (IMM) si aproximativ 5.000 de corporatii mari si medii. Raiffeisen Bank are in Romania o retea de peste 320 unitati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- TBI Bank urmează să fie achiziționată de Advent International
- Revolut a publicat raportul anual pentru 2024
- Încurajați de performanța în creștere a pieței hoteliere din București, investitorii vor construi circa 1.000 de camere de hotel noi până în 2027
- BT: Finantare pentru Simtel pentru finalizarea unui parc fotovoltaic in Giurgiu
- UNSICAR: Checklist de siguranță în vacanța de Paște
- Studiu EY România: Românii prioritizează calitatea și reducerile pentru Sărbătorile de Paște 2025
- #DreptulLaBanking: Protejează-ți datele financiare de Paște
- Studiu EY: Listările publice globale în T1 2025: între provocări și incertitudini
- Divizia de Property Management a Colliers preia administrarea cladirii de birouri Victoria Center
- Piața centrelor de date din România este în etapa gain momentum
- Salt Bank aniversează un an de la lansare cu un nou record: peste 500.000 de clienți
- Studiu EY: Companiile se vor confrunta cu schimbări majore ale politicilor fiscale și comerciale la nivel global
- Skanska a semnat vanzarea cladirii de birouri Equilibrium 1 catre fondul de investitii Gordiusz Private Equity
- EY-Parthenon a asistat acționarii Forza Rossa și British Motors în vânzarea dealerilor auto Ferrari și Aston Martin în România
- Colliers: Oferta redusă și creșterea chiriilor îngreunează accesul la spații moderne de birouri