Creste clientela Raiffeisen Bank interesata de acoperirea riscurilor valutare
Data publicarii: 06-06-2007 | Finante-BanciRaiffeisen Bank a inregistrat tot mai multe cereri de la clientii sai pentru produse de trezorerie prin care sa isi poata acoperi riscurile valutare si pe cele legate de evolutia dobanzilor, a spus, marti, directorul de vanzari in divizia de trezorerie a bancii, Alin Cirligeanu. "In ultimul timp, am constatat o crestere a solicitarilor partenerilor bancii pentru produse destinate, atat acoperirii riscului valutar, cat si a riscului de dobanda", a spus directorul de vanzari in divizia de trezorerie a Raiffeisen Bank, Alin Cirligeanu.
Bancherii au recomandat, recent, companiilor, in cadrul seminarului organizat de Finfair, sa isi acopere riscurile valutare si cele legate de dobanzi cu instrumente derivate. Ei au explicat ca, de exemplu, exportatorii care inregistreaza pierderi ca urmare a aprecierii leului fata de monedele forte, ar putea evita asemenea probleme daca ar folosi mai mult instrumente financiare derivate (hedging) pentru acoperirea riscului valutar.
Raiffeisen Bank pune la dispozitia clientilor produse de trezorerie din ce in ce in ce mai sofisticate, de la produse simple de acoperire a riscului valutar, precum contractele de tip forward sau swap, pana la instrumente mai complexe, cum sunt optiunile sau depozitele structurate. "Toate aceste modalitati si produse ajuta companiile romanesti sa se adapteze la o piata din ce in ce mai dinamica si competitiva", a spus Cirligeanu.
Raiffeisen Bank a organizat o serie de seminarii prin care companiile sa se familiarizeze cu produse de trezorerie prin care au acces la instrumente de acoperire a riscului valutar, instrumente de acoperire a riscului ratei de dobanda sau la produse dedicate investirii sumelor disponibile in conturile lor.
Raiffeisen Bank a organizat astfel de seminarii sub denumirea "Trezo+" la Timisoara, Bacau, Cluj, Ploiesti, Brasov, Constanta, Pitesti, evenimentul din Bucuresti fiind cel care incheie acesta serie de evenimente.
Raiffeisen Bank are peste 2,2 milioane de clienti de retail, dintre care peste 130.000 firme mici si mijlocii (IMM) si aproximativ 5.000 de corporatii mari si medii. Raiffeisen Bank are in Romania o retea de peste 320 unitati.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an