Cosmote a lansat opt noi planuri tarifare pentru segmentul business
Data publicarii: 07-06-2007 | IT&CCosmote Romania a lansat opt noi planuri tarifare pentru segmentul business, oferind intre 120 si 5.000 de minute nationale la tarife accesibile si convorbiri gratuite, nelimitate intre utilizatorii aceluiasi grup, potrivit unui comunicat al companiei.
"Un abonament Cosmote Share ofera minute nationale incluse in planul tarifar care pot fi utilizate in cadrul unui grup format din doua pana la 20 de utilizatori. Fiecare utilizator are numarul sau de telefon, la fel ca in cazul unui abonament individual. Abonatii pot beneficia si de extra optiunile SMS, MMS, i-mode, Wireless Internet sau alte servicii suplimentare precum transfer date, apeluri internationale, roaming, la fel ca pentru un abonament obisnuit", se arata in comunicat.
De asemenea, compania anunta ca tarife aditionale catre reteaua Cosmote si Romtelecom de 0,06 euro pe minut. Noile planuri tarifare se adeseaza in principal segmentului intreprinderilor mici si mijlocii sau a birourilor mici si in secundar marilor companii.
Cosmote Romania a anunatat pentru primul trimestru venituri in crestere cu 350% fata de aceeasi perioada a anului anterior, peste estimarile initiale. Rezultatele financiare ale primului trimestru arata ca veniturile s-au ridicat la 27,4 milioane euro, in crestere fata de cele 6,1 milioane euro obtinute in aceeasi perioada a anului trecut. Cosmote Romania a ajuns la o cota de piata de circa 10% la finele primului trimestru al anului 2007, in urma unei cresteri a bazei de clienti, de 633.420 de noi utilizatori.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Virgil Șoncutean primește al patrulea mandat la conducerea Allianz-Țiriac Asigurări
- EY Romania: Tehnologia cloud reprezinta cea mai avansata si raspandita solutie emergenta in companiile din Romania
- OLX Group anunta vanzarea companiei KIWI Finance catre Partners Financial Services
- Schneider Electric o numește pe Esther Finidori în funcția de Chief Sustainability Officer
- 3 din 5 tineri nu au cumpărat până acum o asigurare 100% digitală. Generația Z vrea procese digitale rapide și produse simple, la costuri mici, pentru a cumpăra online
- Copiii intră în vacanță, hackerii nu - Sfaturi ARB pentru siguranța online în familie
- Studiu EY: Trei din patru departamente juridice își perfecționează strategiile de tehnologie și date, dar numai 25% prioritizează GenAI
- Alegerile prezidențiale aduc calm pe piețele financiare: leul rămâne stabil, investitorii mizează pe continuitate
- Studiu EY: Consumatorii caută forme de divertisment locale și live în contextul incertitudinii globale, însă tehnologia rămâne un element esențial
- Schneider Electric furnizeaza solutii de smart metering, mentenanta si cloud hosting pentru CTP
- Leul se apreciază puternic după alegerile prezidențiale: Euro coboară la 5,03 lei, dolarul sub 4,47 lei
- eJobs: 63,6% dintre angajați traversează, în prezent, o perioadă dificilă din punct de vedere emoțional
- Holcim România, investiție de peste 5 mil. euro într-o linie de producție nisip de calcar în Turda
- Novotel își consolidează prezența în România printr - un nou hotel la Timișoara
- Floreasca Park atrage un nou chiriaș: Leroy Merlin a contractat aproximativ 4.000 metri pătrați în clădire, una dintre cele mai mari tranzacții de închiriere din acest an