Cosmote a lansat opt noi planuri tarifare pentru segmentul business
Data publicarii: 07-06-2007 | IT&CCosmote Romania a lansat opt noi planuri tarifare pentru segmentul business, oferind intre 120 si 5.000 de minute nationale la tarife accesibile si convorbiri gratuite, nelimitate intre utilizatorii aceluiasi grup, potrivit unui comunicat al companiei.
"Un abonament Cosmote Share ofera minute nationale incluse in planul tarifar care pot fi utilizate in cadrul unui grup format din doua pana la 20 de utilizatori. Fiecare utilizator are numarul sau de telefon, la fel ca in cazul unui abonament individual. Abonatii pot beneficia si de extra optiunile SMS, MMS, i-mode, Wireless Internet sau alte servicii suplimentare precum transfer date, apeluri internationale, roaming, la fel ca pentru un abonament obisnuit", se arata in comunicat.
De asemenea, compania anunta ca tarife aditionale catre reteaua Cosmote si Romtelecom de 0,06 euro pe minut. Noile planuri tarifare se adeseaza in principal segmentului intreprinderilor mici si mijlocii sau a birourilor mici si in secundar marilor companii.
Cosmote Romania a anunatat pentru primul trimestru venituri in crestere cu 350% fata de aceeasi perioada a anului anterior, peste estimarile initiale. Rezultatele financiare ale primului trimestru arata ca veniturile s-au ridicat la 27,4 milioane euro, in crestere fata de cele 6,1 milioane euro obtinute in aceeasi perioada a anului trecut. Cosmote Romania a ajuns la o cota de piata de circa 10% la finele primului trimestru al anului 2007, in urma unei cresteri a bazei de clienti, de 633.420 de noi utilizatori.
NewsIn
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Revolut depășește 2 milioane de clienți ai aplicației Revolut <18
- Studiu Deloitte: Majoritatea liderilor de business din Romania considera ca PNRR va contribui la competitivitatea economiei locale in urmatorii cinci an
- Cum vor ajuta soluțiile AI în procesele de optimizare fiscală ale companiilor?
- Studiu Deloitte: Tranzitia catre economia circulara a incetinit la nivel global in 2023
- Studiu Deloitte: prețul, primul criteriu în alegerea mașinii. Motoarele pe combustie internă revin pe creștere în preferințele consumatorilor
- Prysmian deschide la București un nou birou al Centrului de Excelență în IT
- Lucian Anghel preia funcția de Director General-Adjunct al Libra Internet Bank
- Schneider Electric colaborează cu NVIDIA în proiectarea centrelor de date AI
- Ce este taxa pe lux și și cine va trebui să o plătească începând din acest an
- Flix raportează un venit total de 2 miliarde de euro în 2023
- Banca Transilvania & OTP Group, acord pentru achizitia OTP Bank Romania si subsidiare
- Studiu Deloitte: opt din zece lideri la nivel global se asteapta ca Gen AI sa le transforme organizatia in urmatorii trei ani
- Deloitte devine al saselea cel mai puternic brand din lume, potrivit Brand Finance
- Revolut Money Report: Romanii au facut peste 644 milioane de tranzactii cu Revolut anul trecut
- Catinvest aduce Bebe Tei si Farmacia Tei în Craiova la ElectroPutere Mall