Topul brandurilor de impact din Romania
Data publicarii: 08-06-2007 | AfaceriCoca Cola revine, dupa doi ani, ca lider in topul de impact al primelor 10 branduri din Romania, in urma unui studiu realizat de compania de cercetare Synovate, pentru revista Biz. Pe locul secund se afla compania Nokia, prin prezenta si popularitatea marcii pe piata autohtona. Ariel a continuat sa detina locul 3, reusind sa-si pastreze imaginea si marca de incredere in randul consumatorilor. Locul 4 in High Impact Brands a revenit companiei Mercedes, care ramane cel mai respectat brand de masini pentru romani. Brandul etalon pentru incaltamintea sport -Adidas- s-a clasat pe locul cinci.
Topul brandurilor romanesti cu notorietate ridicata claseaza Dacia pe locul 1, urmata de Arctic, BCR si Borsec. Cea mai importanta crestere in topul brandurilor romanesti a fost inregistrata de Banca Transilvania, care a urcat patru pozitii in top, de pe locul 10 clasandu-se pe locul 6.
Din categoria electronice si electrocasnice, primele doua pozitii au ramas neschimbate fata de anul 2006, fiind detinute de Philips (locul 1) si Arctic (locul 2). In domeniul produselor alimentare, primele locuri au ramas ca in anul 2006, respectiv Jacobs (ca lider) si Poiana (locul secund), evidentiindu-se si cinci noi intrati in top: Africana, Lavazza, Nescafe, Milli si Kandia.
Topul brandurilor cu notorietate ridicata pentru bauturile nealcoolice nu s-a schimbat aproape deloc fata de anul 2006, iar pe segmentul bauturilor alcoolice topul este mai dinamic, intrand trei noi branduri, respectiv Timisoreana, Carlsberg si Bucegi.
Antena3/Rompres
Ultimele stiri pe BankNews.ro:
- Analiza de piata: Efectul modificarilor fiscale din 2025 asupra antreprenorilor romani
- Cushman & Wakefield ECHINOX, mandat exclusiv pentru vanzarea platformei Electroputere Craiova
- EY Romania - CJUE redefineste granitele transformarii substantiale in regulile de origine: lectii-cheie din cauza C-86/24 CS STEEL despre originea nepreferentiala in dreptul vamal UE
- Functiile financiar-fiscale au nevoie de un nou tip de profesionisti care folosesc tehnologia si inteligenta artificiala alaturi de competentele in fiscalitate
- Meta Estate Trust, rezultate la 9 luni 2025: profit net in crestere si active totale mai mari cu 10% fata de 2024
- Cargus: Crestere de 15% a volumelor de colete in weekendul de Black Friday, sustinuta de clientii internationali si de vanzarile din segmentul fashion
- Studiu Deloitte: veniturile afacerilor de familie, estimate sa creasca cu 84% in 2030 fata de 2020 la nivel global
- ETF BET Patria - Tradeville, cel mai mare ETF cu investitii in actiuni romanesti, atinge 700 milioane lei in active totale si 31 de mii de investitori
- 2Performant: Platforma BusinessLeague.com a generat mai multe vanzari fata de anul trecut in perioada Black Friday
- Piata industriala si logistica din Romania atinge un nivel record in 2025 - cererea de spatii creste cu 64%, iar zona Bucuresti-Ilfov domina, din nou, inregistrand peste doua treimi din tranzactii
- Ce zic românii despre siguranța cumpărăturilor online de Black Friday
- Lipsa raportărilor detaliate despre impactul companiilor asupra naturii poate încetini acțiunile globale de protejare a ecosistemelor lumii
- Companiile au închiriat în primele 9 luni circa 750.000 mp de spații, cu 30% mai mult comparativ cu 2024
- Studiu EY: Cum pot companiile să transforme provocările transparenței salariale în avantaje competitive
- Studiu Revolut: Unul din trei români a pierdut bani după ce au urmat sfaturi din mediul online neverificate. 16% au pierdut până la 1.000 de euro din această cauză